Mum4 keukenmachine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Mum4 keukenmachine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 16:04

Dag bokkers!
Ik ben al een poosje aan het azen op een nieuwe keukenmachine/foodprocessor.

Nu heb ik voor mijn housewarming onverwacht een keukenmachine gekregen.Het is een Mum48cr1 van Bosch, super lief natuurlijk!
Nu was onder andere de reden dat ik een keukenmachine wilde om bijvoorbeeld gemakkelijk de basis te maken voor curry's met verse kruiden e.d. en bv hummus omdat mijn blender daar niet sterk genoeg voor is.

Ik ben mezelf een beetje aan het verdiepen en kan er werkelijk van alles mee. Wat ik mij alleen afvraag, om echt de basis van bv pesto, hummus, curry's etc. te maken had ik meer een soort foodprocessor nodig. Nu zit ik te kijken naar de uitbreid mogelijkheden en zie dat er wel een hakmolen beschikbaar is. Echter lijken de bakjes mij nogal klein.

Iemand tips?
En zijn er verder nog mensen met leuke receptjes voor de keukenmachine. Wat ik voor het snijden e.d. kan bedenken is voornamelijk iets van erwtensoep ofzo. haha.

Bedankt alvast!

fjordjes

Re: Mum4 keukenmachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:14

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 16:39

Heb je er zelf ook een? Kun je mij advies geven over de hakmolen?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 23:14

Ja door jou er ook 1 besteld hahaha! Ik mocht nog een verjaardagskado uitzoeken en wilde al langer een foodprocessor heb er nu van Bosch de
Bosch MCM3501M MultiTalent 3 - Foodprocessor - zwart. Wat wil je met de hakmolen doen dan? Die is voornamelijk voor harde dingen zoals koffiebonen Enzo? Ik heb er al vanalles mee gemaakt, van soep tot geraspte kaas.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 20:26

haha wat leuk dat je er zelf eentje gekocht hebt ook! Heb je hem al gebruikt?
Ik heb gister alle voorbereidingen voor soep, curry en de gourmet gemaakt. Ideaal is hij daarvoor!
Maar eigenlijk wil ik bijvoorbeeld zelf hummus, pesto e.d. maken en dat ik verschillende zaken kan mengen met elkaar.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 20:51

Ja om uien en knoflook te snijden, heb er broccoli soep mee gemaakt, geraspte kaas.

Ik heb nog niet alle onderdelen uitgeprobeerd maar ligt ook aan het recept wat ik maak. Maar echt handig om groente mee te snijden enzo gaat lekker snel.