Apart verhaal. Gister stapte ik in onze auto/bus om naar de paarden te rijden. Ik reed weg en dacht 'jeetje, hij lijkt wel sneller op te trekken en soepeler te gassen'. Het is busje (vw transporter t4) dus qua prestaties echt niet zo bijzonder, maar hij leek nu gewoon echt sneller!
Nu zei ik gister tegen m'n moeder dat ik dacht dat de bus het ook wel fijn vond dat het niet meer zo koud was, omdat hij veel lekkerder reed. Toen zei m'n moeder dat ze dus van die speciale diesel had getankt (shell v-power diesel geloof ik). Ik geloofde mijn oren niet! Ik studeer scheikunde en als ik die reclames van piranha's op tv zie denk ik altijd: wat een onzin, alsof dat zo veel verschil zou maken. Maar nu had ik het dus zelf gemerkt! Op internet kom ik niet echt duidelijk tegen wat nou het verschil moet zijn met normale diesel, maar er dat er verschil is, dat is zeker!
Nu mijn vraag, wat is jullie ervaring met van die speciale diesels/benzines? Rijd jullie auto beter/fijner/soepeler/meer km's? Ik ben nu echt wel enorm benieuwd!

tank altijd bij onbemande tankstations en dat is volgens mij ook de reden dat ze goedkoop zijn. Niet omdat er troep in zit. Onbemande Shells zijn nl net zo goedkoop als Tinq. Er zit ook gewoon dezelfde benzine in de pomp