Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Froukje schreef:Schiet ie ook niet los na een meter of 5 rijden?
Die in mijn eerste auto bleef ook wel eens hangen maar schoot eigenlijk altijd weer los als ik een paar meter had gereden. Dan hoorde je een soort klik en was het klaar. Vlak daarna is ie naar de sloop gegaan, dus ik heb er nooit naar laten kijken.
Sjolvir schreef:Is verboden zonder gordel te rijden, dus lijkt me wel iets waarvoor je wegenwacht kan bellen (mits je lid bent...)
Citaat:Pechhulp kan je zomaar nodig hebben, hoe goed jouw auto ook is onderhouden. Dat blijkt wel doordat jaarlijks meer dan 1 miljoen leden in binnen- en buitenland met pech stranden. Gelukkig kun je dan altijd rekenen op de deskundige pechhulp van de Wegenwacht. Laat stilstaan je dag niet verpesten.
Brainless schreef:En dan zeggen zij dat je die mooi zelf mag vervangen (en wanneer dat niet kan/lukt, raden zij je aan je verstralers erbij aan te zetten).
. Zou het daarom niet zomaar afraden, je raadt nu eigenlijk iemand aan om te gaan rijden met een auto zonder werkende gordel zonder eerst andere, veiligere, opties te proberen.