Ondanks je tegenwoordig al je foto's en video's online opslaat en bewaart, wil ik ook graag wat tastbaarder materiaal hebben. Mijn idee is om foto's en video's te verwerken tot 1 video en dus ook 1 bestand.
Toch wil ik ook de foto's en video's nog los opslaan, zodat je altijd later een bepaalde foto kan afdrukken o.i.d.
Mijn vader deed dit vroeger ook altijd, inclusief inhoudsopgave e.d., zodat je van een bepaalde maand/thema de video kon bekijken die alle foto's en video's bevatte, zonder alle foto's/video's handmatig door te moeten bladeren.
Plaats je de dvd in de computer, zie je 2 mapjes; eentje met het filmpje en eentje met alle foto's/video's los. Deze "losse" map zie je dus niet als je de dvd in de dvd-speler stopt.
Ik zie ook op zijn dvd's IFO, BUP, VOP, DPS en UPT-bestanden voorbij komen.
Helaas heb ik zelf geen idee hoe hij dit heeft gedaan, wat voor programma hij heeft gebruikt, enzovoort.
Kan iemand mij een beetje op weg helpen zodat ik op dezelfde manier dvd's in elkaar kan zetten?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb beschreven, vind het nogal lastig, omdat ik er zelf weinig van snap

Alvast bedankt!