Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

silversomali schreef:Ik heb gewoon een skype account gemaakt voor mijn dieren op mijn laptop. Ik heb dat account op automatisch beantwoorden gezet. Zo kan ik gewoon vanaf mijn telefoon inbellen naar huis en zien of alles goed gaat. Kost helemaal niks
Lowara schreef:Wij hebben een camera die is echt ideaal
Infrarood en kleur, overal te bekijken vanaf onze mobieltjes en nog leuker; we kunnen hem sturen vanaf onze Iphones zodat we de kamer volledig rond kunnen kijken, omhoog en omlaag. Ook geluid zit erop en we hebben een knop dat we kunnen praten.
Wij zijn er heel tevreden mee in ieder geval, hebben hem nu ongeveer een maand of 10 en hebben er nu ook eentje voor boven besteld.

rien10 schreef:silversomali schreef:Ik heb gewoon een skype account gemaakt voor mijn dieren op mijn laptop. Ik heb dat account op automatisch beantwoorden gezet. Zo kan ik gewoon vanaf mijn telefoon inbellen naar huis en zien of alles goed gaat. Kost helemaal niks
Ala ik t goed begrijp heb je dan een pc bij het dier en de andere bij jou. Maar als het dier nou buiten het bereik van de computer is,?wat dan?