Opbergsysteem voor panty's

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

eenitraM

Opbergsysteem voor panty's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-17 19:03

Hoe bergen bokkers hun panty's op?

Mocht er een panty de draagdag en wasdag overleven gooi ik deze in een mandje tussen de andere panty's (al dan niet nog in verpakking).

Maar mijn panty's zijn vaak niet meer dan 15/20 denier dus erg gevoelig. Daarnaast draag ik veel soorten holdups dus het is een behoorlijke struggle om de juiste panty te trekken uit het hoopje overlevende panty's zonder dat ik er een gat in trek. Dat is nml niet de eerste keer :')

Wie heeft er tips :D

Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding. <<)

Macs

Re: Opbergsysteem voor panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:06

Ik rol ze op, in elkaar zegmaar.. net als sokken.
Wassen doe ik niet. Ze overleven het toch vaak niet meer dan 2 dagen en anders hang ik hem uit.
Heb wel een duurdere en die doe ik even onder de kraan met warm water en dan uithangen.

En eerst je nagels vijlen voor je panty's gaat vissen :D

Maks :+:

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 11:18

Ik vouw ze op, maar ik heb dan ook 40 of 60 denier.
Als ik eens zo'n dunne draag dan kan 'ie halverwege de dag de prullenbak in... :+
Ik heb nog een dunne huidskleurige ergens, die heb ik opgerold rond mijn hand heen en dan het laatste stukje er doorheen getrokken, zodat het een bolletje is. Dat moet je alleen wel heel voorzichtig weer losmaken, anders sloop je hem daarbij alsnog.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 11:28

Wassen in een waszak (gewoon in de wasmachine). Na het drogen aan wasrek, oprollen tot een bolletje en in geval van pantysokjes per bij elkaar passend set van twee oprollen. En dan in de sokkenla. Zo overleven ze het wel een paar keer. Verder inderdaad nagels vijlen en bij droge ruwe handen even je handen insmeren. Scheelt een hoop.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 11:41

Ik rol/vouw ze op en berg ze op in mijn ondergoed/sokkenla. Ik heb van die soort stoffen 'bakken' van Ikea waarmee je je sokkenla kan indelen, ze zitten in een van die bakken. Gaat erg goed.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 11:52

Ik doe ze dubbel (linker been op rechter been) en dan vanaf de teen oprollen/vouwen.
Daarna de bovenkant een slag naar beneden doen.
Dan heb je een net pakketje wat niet los gaat.

Aantrekken, netjes eerst je duimen erin tot aan de tenen, dan rustig je voet erin in langzaam omhoog trekken; terwijl je de rest van de panty uit je hand laat glijden.
Nooit last van kapot getrokken panty's.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Inxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:09

Mss een beetje simpele oplossing, maar kun je de panty's niet in een sokje stoppen? De gewone panty in een rode sok en de holdup's in een zwarte?
Of in boterhamzakjes?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:12

Ik heb een doos met allemaal vakjes.. zitten dezelfde dikte bij elkaar en mijn stay ups samen gesorteerd

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Cilli96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:19

Ik heb panty's van de Primark, 80 denier of hoger. Die overleven heel veel, de kitten van mijn vriendin, pup van mijn moeder. Ik gooi ze dus ook gewoon zo los in de was en droger. Daarna vouw ik ze op en gaan ze in mijn ondergoed/sokken mand.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie