Xbox One S kenners gezocht!

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ocean_Child

Xbox One S kenners gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-17 22:35

Ik wil graag mijn zoon verrassen met een xbox one s en vraag me af of de tv die hij zal gebruiken om op te spelen aan bepaalde eisen moet voldoen? Voldoet een eenvoudig tv'tje of heeft hij een mega-super-de-luxe tv nodig ofzo?

Ook is er keuze uit 500MB en 1TB. Kan iemand mij vertellen waar je die opslag voor gebruikt? Gaan games niet gewoon op "schijfjes"?

(Zoals je vast al merkt heb ik zelf echt he-le-maal niets met gamen en er dus ook de ballen verstand van ;) )

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:39

Wij hebben een 500 MB One S. Onze tv is niet superdeluxe, een simpele Samsung van een jaar of 6 oud, geen HD gebeuren of smart tv of dat soort foefjes. Het werkt goed, hoewel de tekst bij Fifa soms haast onleesbaar is zo klein is het :+
De tv is 32 inch.

Je koopt de game wel op een schijfje, maar installeert hem vanaf het schijfje op de XBox, en omdat die op internet aangesloten is krijg je (automatisch? Geen idee, de Xbox is van m'n vriend) updates en kun je online spelen. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniet op 25-01-17 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Re: Xbox One S kenners gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:40

500 mb is wel erg weinig.
ik zou voor de 1 terra gaan :)
(Vriendlief zit er al weer aan te denken de zijne weg te doen en een nieuwe te kopen omdat we nu maar 500 mb hebben)

[o] Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:40

Games gaan idd op schijfjes maar kunnen ook online gekocht en dan gedownload worden, maar de spelopslag en eventuele apps (ik netflix bv via mijn xbox) gaan op de harde schijf. Daar gebruik je die 500mb/1tb voor.

Volgens mij is het ding hier gewoon aangesloten via HDMI maar dat zou ik even moeten navragen bij de man in huis, ik ben zo technisch als een champignon en ik zou een HDMI kabel niet herkennen als ik er bovenop ging staan :')

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Destination

Re: Xbox One S kenners gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:32

Ik zou zeker voor de 1TB gaan. Ik neem aan dat je zoon ook wel tegen vrienden online wil spelen en dat wordt allemaal opgeslagen op de Xbox zelf. Het kan in principe op elke tv, maar hoe groter het scherm, hoe mooier :)) vooral op de kleinere tv's (de goedkopere van onder de €200), kan de kwaliteit minder zijn en kunnen bepaalde dingen moeilijk te lezen zijn.
Wat een gaaf cadeau trouwens! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie