Polar v800 en hs elektroden koppelen

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Polar v800 en hs elektroden koppelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-17 11:21

Hallo lieve bokkers!

Ik hoop hier iemand tegen te komen die een beetje een technische achtergrond heeft m.b.t. polar. Ik heb echt het idee dat ik een ikea kast in elkaar aan het zetten ben met een Zweedse handleiding.

Sinds maandag heb ik mijn polar v800 binnen en vol trots in gebruik genomen. Dinsdag als echte dag gebruikt en kreeg hier in het begin de vraag of ik een hs meter wilde koppelen, deze melding verdween vanzelf. Later kreeg ik deze melding niet meer. In de avond had ik ook mijn elektroden binnen en wilde deze koppelen aan mijn polar v800.

Ik heb de Polar Equine Elektroden met H7 zender in bezit, en zou dus via de reguliere manier, zoals ik mijn telefoon ook gekoppeld heb, moeten kunnen koppelen. Maar hij meld dat de v800 zichtbaar is voor andere apparaten, maar mijn hartslag meter kunnen koppelen is een ander verhaal. Ik heb het geprobeerd terwijl hij een de elektroden zat, op beide manieren zoals je hem erop kan klikken, als los van de elektroden.

Vanavond zou ik hem graag gaan uittesten. Dus wie heeft het antwoord op mijn blonde vraag.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Dennis

Re: Polar v800 en hs elektroden koppelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 11:28

Je H7 moet wel hartslag voelen voor hij het doet. Mijn telefoon wou hem ook niet vinden toen ik hem wou koppelen, maar toen ik hem in m'n BH stopte vond hij hem wel :+ .
Later toen ik hem aan een horloge wou koppelen het zelfde probleem, weer in m'n BH en toen vond hij hem wel.

Deedee: dressuur Z+16, vaardigheid M+13 en prestatie sport-AA
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Re: Polar v800 en hs elektroden koppelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-17 11:40

Aha, zoiets had ik ergens al wel het vermoeden, dus vanavond even op paard leggen en dan koppelen :brr:
Dacht dat het eerst thuis gekoppeld moest worden, en dat je daarna hem pas op het paard kon leggen hihi oeps

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie