Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 09:51

Ook ik ga binnenkort verhuizen.
Gisteren definitief getekend. Vriend en ik verhuizen naar een woning met 12,5 are grond! *\o/*

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 09:56

Super lief van je TS!
Zo maak je er iemand blij mee, en het scheelt jou weer mee verhuizen enzo!

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 11:55

Ik weet niet meer of ik me al eens gemeld had, of puur meelezer was :') Maar ik ga binnenkort ook verhuizen. Sta op de lijst voor een aangepaste woning, duurt helaas langer dan verwacht maar komt wel!

Sandra wat lief van je zeg! Zal ze vast ontzettend blij mee zijn!
Ik heb de kleding in van die grote Dimpa tassen van de Ikea, en wat ik nu nog gebruik gaat tzt in koffers. Ik vind het anders zo zonde van de dozen :') heb er nu 16 staan ingepakt, maar die laatste kleine dingen zijn altijd de meeste dozen voor nodig hahaha, en de keuken, ik haat keukens inpakken

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-17 12:24

Ze is niet op komen dagen, van de week maar is op facebook zetten dat iemand anders er blij van wordt.

iirrssjjee

Berichten: 5940
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 17:00

SandravdB schreef:
Ze is niet op komen dagen, van de week maar is op facebook zetten dat iemand anders er blij van wordt.


Ah bah, zo naar vind ik dat dan... Jij houd er toch rekening mee, je blijft thuis, maakt tijd vrij, zoekt het uit, etc.... Maar wel echt heel tof van je!

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-17 17:03

Nou om nog erger te maken stuurt ze vanmiddag sms van ik kom er zo aan, anderhalf uur later ineens via facebook ik kon het niet vinden, terwijl ze mijn telefoonnummer had, dus vermoed dat dat smoesje was want ze zou uur lang hier in het dorp gereden hebben om het te zoeken en dit dorp is niet echt groot.

Pivione
Berichten: 386
Geregistreerd: 20-04-13

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 16:27

Ik ga ook verhuizen :) Heel veel regeldingen en er moet een nieuwe keuken in komen en alles moet geschilderd worden dus er moet ook nog wel het een en ander aan gebeuren maar heb er super veel zin in :D.

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 16:28

Sincere schreef:
Heb vandaag de papieren ingeleverd, morgen worden ze goedgekeurd(of niet..). Dan heb ik 3 werkdagen om een afspraak te maken met de huidige bewoner, om te kijken en de woning te accepteren (of niet).
De sleutel zou ik dan 6 februari al kunnen krijgen!

Spannend *D


Hoe is het afgelopen met je papieren en bezichtiging?

Ik krijg morgen de sleutel maar pas laat in de middag dus kan morgen nog niet veel doen daar.

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 16:29

Ik ben al een jaar op zoek mar in de sociale sector is het moeilijk in de randstad :(

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 16:35

Hoelang is jou inschrijfduur, heb zes jaar en drie maanden moeten wachten op een woning

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:38

Ik heb nu pas 4 jaar bijna maar ik had eerst 6 alleen toen hadden we het puntensysteem waardoor ik bij geen enkele goede woning aan de bak kwam. Moest dus noodgedwongen naar wen minder goede wijk en kleine woning en een maand later werd het aangepast naar inschrijfdatum :( baalde zo erg.... maar ik word wel uitgenodigd voor bezichtigingen.

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 18:50

Ik stond voor woning waar ik morgen sleutel van krijg op derde plek en had niet verwacht dat de andere twee af zouden wijzen. Voor de rest kwam ik ook enkel voor slechte woningen in aanmerking dus nu woning in ander dorp maar wel leuk huis. Had gewoon zoiets van reageer gewoon en zie wel, niet gedacht dat ik kans maakte want iedereen die al in dat dorp woont krijgt voorrang.

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:10

Ik heb mijn woning toen gekregen toen ik op nr 35 stond ofzo :') zo erg is het hier. Maar ja ik wil naar Noordwijkerhout en omgeving en veel word er niet aangeboden. Wil een eengezinswoning en dus met tuin en parkeergelegenheid. Groter dan 55m2 met minstens 2 slaapkamers.

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 07:30

SandravdB schreef:
Sincere schreef:
Heb vandaag de papieren ingeleverd, morgen worden ze goedgekeurd(of niet..). Dan heb ik 3 werkdagen om een afspraak te maken met de huidige bewoner, om te kijken en de woning te accepteren (of niet).
De sleutel zou ik dan 6 februari al kunnen krijgen!

Spannend *D


Hoe is het afgelopen met je papieren en bezichtiging?

Ik krijg morgen de sleutel maar pas laat in de middag dus kan morgen nog niet veel doen daar.


Wat lief dat je dat vraagt!
Vandaag mag ik waarschijnlijk komen kijken, dus ben heel benieuwd.

Wat fijn dat je de sleutels hebt, vandaag lekker aan de slag? *\o/*

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 07:55

Vandaag nog weinig aan de slag want krijg sleutels pas eind van de middag dus kan helaas niet veel doen vandaag.

Sure_lee

Berichten: 10404
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 08:43

Ik ga binnenkort ook verhuizen. Voor het eerst in mijn leven helemaal alleen wonen. Spannend!
Zaterdag heb ik alles opgemeten dus nu kan ik marktplaats gaan leegkopen.
1 april is het zover.

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 09:55

Jeetje SandravdB dat is ook wat, denk je iemand te helpen...

Spannend Sincere, veel succes/plezier :D

Leuk Sure_lee! Spannend de 1e keer he!

amyke

Berichten: 688
Geregistreerd: 04-11-05
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:02

Ik ben ook begonnen met inpakken. Heb mijn schoenen (die ik niet meer ga aandoen komende tijd) terug in hun dozen gestoken en mijn tassen al in een bananendoos gestoken. Nu ben ik bezig in de eetplaats om de glazen en potjes en dergelijke in te pakken.
wikkelen jullie de breekbare zaken ook allemaal in krantenpapier?

Setteli

Berichten: 3174
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:19

Over 8 weken krijgen wij de sleutel van onze nieuwe woning. Van een 2 onder 1 kap naar een vrijstaand boerderijtje met klein weiland voor de shetlanders. Het huis ligt tegenover onze rijvereniging waar ik mijn paarden dan ga stallen. Dus ik heb ze zo goed als aan huis staan.
Dit is al meer dan 20 jaar mijn droomhuis en nu komt m'n droom dus uit!

Rennie89
Berichten: 37258
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:29

Wat ontzettend mooi zeg! En een geluk ook!!!

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 14:45

Handig paarden op loopafstand van je huis, dat zit er bij mij niet in, ga juist net iets verder weg wonen. Eerste lading zit in mijn auto, kleine auto helemaal volgeladen. Maar komt goed. Morgenavond komt iemand met een busje dus dan kan er meteen veel tegelijk mee.

Setteli

Berichten: 3174
Geregistreerd: 21-03-09
Woonplaats: Twente

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:54

we gaan binnen onze eigen woonplaats verhuizen, dus we doen alles lekker zelf met de paardentrailer en onze auto's.
Mijn vriend heeft nog een projectje VW Golf staan en die wordt met een autoambulance vervoerd.
We hoeven ook weinig tot niets te doen aan het huis. Alleen 1 slaapkamer die moet worden afgetimmerd en een vloer er in. Maar voor de paasdagen zitten wij er in. Kunnen we het paasvuur vanuit onze achtertuin bekijken.

Animal

Berichten: 8448
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 17:06

Ik ga ook verhuizen :)
Ik woon nu al 4,5 jaar lang bij een hospita in de regio Utrecht en na jaren zoeken heb ik vorige zomer besloten om met een vriendin (die wat ouder is en een baan heeft, maar ook geen woonruimte kon vinden) samen iets te gaan huren. Zelfs samen vonden we eigenlijk geen woningen die binnen het budget pasten in deze regio, maar 2 weken geleden gaven vrienden aan dat zij hun bovenwoning in Utrecht gingen verhuren omdat zij uitwijken naar een groter huis. Eigenlijk paste het niet in ons budget, maar we zijn vorige week maandag wezen kijken en mogen tegen een lager tarief de woning huren!
Ons geluk kan niet op, maar het is nu wel erg druk. Ik ben druk met projecten van de studie en het komt niet helemaal lekker uit dat ik ook nog moet inpakken :') De 18e deze maand gaan we verhuizen, dus tot die tijd hou ik het nog wel even uit met de drukte. Mijn dagen bestaan nu volledig uit studie, inpakken, dingen regelen voor het huis en dit weekend ook nog verven etc. :D

Dit wordt onze nieuwe woning, met een dakterras van 25 m2! <3
https://www.facebook.com/mischavandebil ... 118&type=3

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-17 19:07

Ik baal want woning is erg smerig opgelevert en paar dingen die niet goed te zien waren waaronder een buis die over grond loopt waardoor ik bureau nergens in het huis kwijt kan tenzij ik er stuk uit zaag, ook blijkt er meer werk als verwacht om netjes te krijgen, dus wordt morgen flink aan de gang, een muur blijkt behang op te zitten dat los laat wat er dus af moet en heb al erg krap tijdschema wil ik het klaar hebben voor zaterdag. Maar goed morgen maar is aan de gang want kan er nu toch niets aan veranderen. Ook had ze iets mee genomen wat we zouden overnemen wat ze aan mijn zoontje beloofd had nog wel, vind ik triest dat ze dat niet meld van te voren dat ze die toch niet laat overnemen, wel vervolgens de afgesproken overnamesom moeten betalen. Ook is de schuur een grote hoop muizenkeutels.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: Nog meer bokkers die binnenkort verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:20

Sandra schuren hebben al snel last van muizen. Ik zal me daar niet te druk over maken.
De rest meldt je bij de makelaar en je zegt dat het in orde moet zijn. Het moet zo zijn als in de oplevering natuurlijk.