Tablet laad niet op

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Tablet laad niet op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 13:05

Mijn tablet (samsung galexy tab s10) laad niet meer op. vanmorgen was hij 60% binnen no time was ie 30% momenteel zit ie in de lader (in de lader gedaan bij 30%) maar hij laad niet op is nu zelfs 21%.
Is dit probleem herkenbaar bij dit model tablet? Tablet is anderhalf jaar oud, en heb deze nodig voor school. (we hebben m wel laten verzekeren)

Keet

Re: Tablet laad niet op

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:16

Laad je hem op met de orginele lader?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-17 13:24

Ik laat m wel op met een Samsung oplader, maar of t degene is die ik er Bin krijg weet k niet

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:25

Mijn Tab A laad beter op met het orginele snoertje dan met het snoertje van mijn mobiel (ook samsung)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:51

Had vandaag toevallig een vergelijkbaar probleem met m'n telefoon. Normaal gesproken staat die na een dag werken rond de 60%, vandaag kwam ik thuis met 3% batterij.

Wat je kan proberen is om de tablet uit te zetten en een tijdje aan de oplader leggen. Daarna weer aanzetten, kijken hoeveel procent je batterij aangeeft, tablet een paar uur niet gebruiken en dan kijken of 'ie nog steeds zo snel leeg gaat.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:59

De mijne (ook Samsung, zo'n kleintje, van inmiddels dik 3 jaar oud) had hetzelfde probleem, met oplader van mijn moeder deed ie het wel, maar die woont 45 minuten verderop, dus dat is niet zo handig. Man heeft op ebay oid nieuw snoertje besteld voor paar euro, daarmee laadde die wel op, maar klopte het pictogrammetje niet (zei na een uur al 'vol'), maar liet ik hem er gewoon langer inzitten en laadde het wel door. Dat snoertje sloopte ik per ongeluk en toen heeft ie er nog 2 besteld (gelijk eentje als reserve :P ) en met één van die nieuwe uit Maleisië oid laad ik nu al een paar maanden mijn tablet weer gewoon op en het pictogrammetje klopt ook weer.
Ik heb nog 3 snoertjes, want ipv 2 bleek dat ie er 4 had besteld. :=

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 02:11

Zit de lader 24 uur per dag in het stopcontact? De mijne neemt dan wel eens een time-out. Dan laad mn samsung telefoon heel slecht. Ik haal de oplader dan een dagje uit het stopcontact. De volgende dag doet ie het vaak weer gewoon. Ik heb hier opladers zat rondslingeren, altijd wel een reserve exemplaar.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 02:18

Lader 24/7 in het stopcontact?? Je weet dat ze dan ook gewoon stroom gebruiken? Bij kennissen van mij is brand ontstaan door een oplader (geen samsung, voor we die speculaties krijgen), no way dat ik die dingen er dus 24/7 in zou laten zitten..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 17:58

Heb nu verschillende snoertjes en stekkers gebruik, de ene keer laad ie wel op, nu zit ie ook in de lader maar laad niet op, ook niet als ik met t snoertje heen en weer beweeg