Wat is de geschikte tablet voor mij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Wat is de geschikte tablet voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 15:11

Omdat ik in het weekend vaak op weg ben, zit ik er al een tijdje over te denken om een tablet te kopen. Sinds Netflix met de geweldige update is gekomen waarmee je films en series offline kan kijken, maak ik daar gretig gebruik van op mijn mobiel :) Echter is het zo dat ik zo'n klein schermpje vervelend vind om naar te kijken, vandaar mijn zoektocht naar een tablet.

Ipads vind ik fijn, maar helaas ontzettend duur. Aangezien mijn mobiel van Samsung is en ik daarom alles aan elkaar kan koppelen, neig ik dus het meest naar een Samsung tablet. Alleen weet ik niet welke :')

Ik vind het belangrijk dat de tablet een goede beeldkwaliteit heeft, aangezien ik hem voornamelijk ga gebruiken voor Netflix. Ook moet de batterij lang mee gaan. Verder ben ik van plan er zo nu en dan eens een spelletje op te doen of wat te facebooken, maar het gaat me dus voornamelijk om het netflixen.

Ik hoop dat jullie wat tips en afraders hebben!

8nnemiek

Re: Wat is de geschikte tablet voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:18

Persoonlijk zou ik altijd voor een iPad gaan. De kwaliteit is gewoon echt beter. Ze zijn hartstikke waardevast, de batterij gaat echt enorm lang mee, en het werkt gewoon heerlijk stabiel en snel :j
Misschien is een tweedehands iPad een idee? Ik heb zelf de iPad air, dus al een redelijk oud model maar hij werkt nog alsof ie gisteren uit de winkel is gekomen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 15:20

Tweedehands ipad zou ook een optie kunnen zijn ja :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:23

Heb een Tab A van Samsung en vindt het een heerlijk ding :) koste me 220 euro geloof ik plus een extra sd kaartje.
Heb er nog niet op genetflixt, maar alle spelletjes werken prima in een uitstekende beeldkwaliteit.

De serie na de Tab A vond ik gelijk zo duur worden, maar die schijnen nog betere beeldkwaliteit te hebben.

Zou eens bij een media markt binnenlopen en vergelijken.
Voor mij nooit meer een ipad. Ellendig ingewikkeld ding was dat zeg

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:30

De ipad 2 met 16gb staat bij Leapp nu voor 173 euro te koop, en met 2 jaar garantie, dus dat is goed te doen!
En op marktplaats zijn nieuwere modellen ook genoeg te vinden :j

Haha keet, hoe kun je een ipad nu ingewikkeld vinden? Kwestie van een app aanklikken en klaar :+
Kan me voorstellen dat het even wennen is, een nieuw systeem, maar het werkt allemaal ontzettend logisch.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 15:35

Ja in dagelijks gebruik was ie best te doen. Tot dat kreng een keer geupdate moest worden....... hopeloze zaak. Zijn dagen bezig geweest (en wij zijn echt handig met computers) en het duurde maar en duurde maar en moest dan weer overnieuwd. Ding wilde gewoon echt niet meewerken.

Tab A werkt makkelijk samen met de computer en mijn telefoon :D
Wij zijn erg happy samen :+:

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 15:39

Wil er trouwens ook gewoon wat liedjes op zetten, zonder daar een app waarvoor je internet nodig hebt te moeten gebruiken. Was het vergeten te vermelden in de op, maar vind dat ook belangrijk :)