Voicemail verwijderen?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

enamorada

Voicemail verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-17 11:24

Omdat ik er net achter ben gekomen dat ik nog voicemail heb die ik drie jaar geleden heb ingesproken ( :x ) wil ik mijn voicemail verwijderen. Echter als ik voicemail bel kan ik hem alleen opnieuw inspreken en dat wil ik niet. Weet iemand hoe ik hem kan verwijderen?

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

Rex_Rolfo

Re: Voicemail verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:52

Vast, mobiel, welke provider?
Wil je een bericht verwijderen of wil de mogelijkheid dat een beller een voicemail inspreekt uitzetten?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:05

Het moet mogelijk zijn deze uit te schakelen. Wellicht kan dat via je online account?
Ik doe het altijd meteen bij een nieuw abonnement of een verlenging (die providers resetten dan allemaal je voicemail -:(- ) en dan is het gewoon een optie in het opstart menu.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:22

Vaak moet je dit online uitschakelen, dus via de website van de provider en dan inloggen. Althans, zo werkt het bij mij.
Houd er wel even rekening mee dat je dan geen ingesproken voicemails meer kan beluisteren of dat anderen sowieso niks meer in kunnen spreken.

(✿◠‿◠)

Pancake93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:25

Gaat meestal via 1200

A horse is a horse .....

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-17 15:41

Rex_Rolfo schreef:
Vast, mobiel, welke provider?
Wil je een bericht verwijderen of wil de mogelijkheid dat een beller een voicemail inspreekt uitzetten?

Heb het niet erg duidelijk in de OP gezet zie ik. Ik wil het 'dit is de voicemail van Guusje' dat ik ingesproken heb eruit halen. Dus zodat het weer gewoon 'Dit is de voicemail van 06.....' wordt. Of gewoon dat er niks komt, mag ook.

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 15:51

Opnieuw opnemen en dan meteen stoppen met opnemen, dan heb je een seconde stilte als voicemail.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-17 15:55

Dat ga ik proberen, dankjewel (en de rest ook bedankt!) +:)+

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 17:25

enamorada schreef:
Dus zodat het weer gewoon 'Dit is de voicemail van 06.....' wordt. Of gewoon dat er niks komt, mag ook.

Als je last hebt van een stalker laat je iemand met stoere mannenstem "dit is de vm van 06.." inspreken.

Geen tekst maar wel vm aan vind ik persoonlijk niet zo prettig. Hoor graag dat ik een bericht mag inspreken voor de piep komt :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie