Goed en goedkoop verhuisbedrijf gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Goed en goedkoop verhuisbedrijf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 16:21

Ik ga eind deze maand verhuizen!
Mijn spullen moeten vanuit Nijmegen tijdelijk naar een opslagbox in Den Haag. Nu ben ik op zoek naar een verhuisbedrijf dat dit voor mij kan doen.

Spullen moeten namelijk 1 trap af, en sommige spullen zijn redelijk zwaar. Wie heeft de gouden tip?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 16:27

Wat vind je goedkoop? Of wat is je budget?

Ik heb mijn verhuizing binnen Den Haag door http://www.verhuisbedrijfdeaandacht.nl/ laten doen. Super tevreden over. Ze hebben ook later nog een kast vanuit Den Haag naar de andere kant van Nederland gebracht, deden ze ook heel netjes. Over studentenverhuizers hoor ik ook veel goeds, maar toen ik daar een offerte opvroeg, vond ik ze echt niet goedkoop. Sterker nog: zij hadden de duurste offerte van alledrie de bedrijven die ik benaderd had.

Het goedkoopst is trouwens om zelf een bus te huren en een stel vrienden of familie in te schakelen die je helpen sjouwen :D

Tanya

Re: Goed en goedkoop verhuisbedrijf gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 16:34

Haha ja, maar dat is nu geen optie. Ik heb een aantal behoorlijk zware spullen en een smalle trap, dus ik wil dat mijn familie/vrienden nu niet aandoen. Vind ik zelfs een beetje eng

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 16:58

Ik heb destijds verschillende offertes opgevraagd, was vanuit Nijmegen naar Maarssen. Een paar bedrijven kwamen toen aan huis, zal bij jou wel niet nodig zijn, je weet immers precies hoe groot de opslag is, om de boel te bekijken. Ben uiteindelijk met de 1 na goedkoopste in zee gegaan, die kwam zelf met het briljante idee dat ze op weg naar het nieuwe huis ook wel via het huis van mijn man konden rijden om daar de grote dingen nog op te pikken. En het voelde goed om met dit bedrijf in zee te gaan.
Ik zal, als het even kan, nooit meer zelf verhuizen, die lui weten wat ze doen, zijn snel, uitgerust met de juiste middelen (liftje bijvoorbeeld) geen stress over dingen laten vallen en geen vrienden of familie die zich met de inrichting bemoeien. ;) Ik ben een controlfreak en heb altijd zelf in mijn hoofd hoe het moet en daar luistert nooit iemand naar, maar zo'n verhuisbedrijf weet wat het doet en heeft het beste plan! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:03

Ik zag laatst op Groupon ook bonnen voor een aantal uur verhuizers+busje, goedkoop en met goede reviews :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:11

Van zoggel verhuizingen. Heb daar zelf goede ervaringen mee!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:18

Wij hebben zelf meerdere verhuisconcepten :). Kijk eens op http://www.verhuizendoenwesamen.nl
Hierbij kan je 1 of meerdere verhuizers met verhuiswagen en materialen inhuren op uurbasis (afgerekend per kwartier) en zelf eventueel mee helpen om het verhuizen sneller te laten verlopen en de kosten zodoende te drukken.
De reistijd van onze loods naar jou toe + de terugreis wordt vooraf vastgelegd zodat stel de verhuizer zou in de file komen te staan jij hier extra kosten voor betaald.

Mocht je vooraf een vaste prijs willen dan kan je altijd een lijst met de te verhuizen spullen + de adressen en, indien het je het weet, het +/- aantal m3 mailen dan zouden we ook dat voor je op kunnen zetten.
Dit dan op basis dat wij voldoende verhuizers leveren voor de te verhuizen inboedel :).