op termijn willen wij de badkamer laten verbouwen en ik dacht misschien heeft bokt nog wel leuke ideeën. Ik zou graag een bad en douche willen, qua ruimte zou je zeggen dat het wel past, maar als ik het dan ontwerp op een plattegrond valt het toch tegen. Ik heb een plattegrond gemaakt zoals het nu ongeveer is en zoals ik een idee had, maar ik heb de wc bewust groot gemaakt om te laten zien dat je dat eigenlijk minimaal als ruimte voor wc nodig zou moeten hebben dus dat past niet. Dan hebben we ook nog te dealen met een raam die niet ideaal gesitueerd is, maar die wel moet blijven
. We zijn niet zo groot dus het bad heb ik aangepast naar de breedte 170 en dat is ook verkrijgbaar. De douche is 90x90 op de tekening.
Dit is ongeveer de situatie nu onder de kachel hebben we nog zo'n ikea handdoekenrek hangen met van die metalen buizen die je tegen de muur kunt draaien.

Wil je douchen, dan sta je in het ronde gedeelte met een douchegordijn eromheen. Ze hebben ze ook met douchecabine er vast op zie ik. Spaart je de douchecabine uit, dus je zou het bad dan bijvoorbeeld een kwartslag kunnen draaien op de bovenste plattegrond.

Maar daar hangt gewoon een donker douchegordijn voor.
meer ideeën zijn uiteraard welkom.