Ik zit met een probleem. Ik heb namelijk op mijn nachtkastje zo'n touch lamp staan, als je die dan op de voet aanraakt springt hij aan. Hij heeft drie standen, varierend van gedimd tot fel. Ik geloof dat hij van de Aldi afkomt.
Ik kan erbij vanuit mijn bed, maar dan moet ik wel moeite doen. Perongeluk aanraken zit er dus niet echt in.
Nu stond zaterdag op zondag nacht ineens de lamp aan, terwijl ik 100 procent zeker weet dat ik hem uitgemaakt had. Uitgeklikt en weer gaan slapen, de volgende dag heb ik er wat teveel over nagedacht. (Ik ben nogal angstig voor al het boven natuurlijke, dus ik hoop van harte dat ze me lekker met rust laten.
)Geprobeert rustig te gaan slapen zondag avond, lig ik nog even rustig op whatsapp te kijken. Springt die lamp weer aan..
Nu hoop ik dat iemand een super logische verklaring heeft voor dit gedoe, want ik maak me er zo druk om.. ik denk dat ik anders gewoon maar weer lekker een lamp met een schakelaar ga halen. En de rest van het internet maakt me alleen maar angstiger.

Ik ben een enorme poeperd, dus dank aan iedereen die mij helpt rustig te slapen.
vond het doodeng
weten dat er een logische verklaring voor is, maar toch blijft het in je achterhoofd spoken