Ik heb een vraagje. Op de Iphone zit een functie Iphone zoeken. Nu kan ik dit wel met mijn eigen Iphone doen, en mijn eigen Iphone vinden maar kan je ook iemand anders vinden als diegene daar toestemming voor geeft met zijn Iphone?
Het zit namelijk zo, mijn man woont sinds 2 maanden in NL, en begint maandag bij zijn nieuwe baan. Wij zijn nog op zoek naar een 2e autootje, maar hij moest vandaag kleding op gaan halen bij zijn nieuwe werk. Hij ging dus op de scooter (blauw kenteken dus gelukkig op het fietspad +- 30 minuten), nu heeft hij er zo'n 1,5 uur over gedaan omdat er een weg afgesloten was en de navigatie van zijn telefoon hem verkeerd stuurde
Nu is het een rechte weg, en voor mij heel makkelijk te vinden. Maar hij woont net 2 maanden in NL, heeft niet echt richtingsgevoel en alles is nieuw, zelfde als verkeersregels.Ik had net nog niks van hem gehoord, en belde hem. Hij had net een half uur door het bos gelopen met de scooter want de navigatie gaf een verkeerde weg aan?
Nou goed je kan mij oprapen, maar ik vind het ook wel erg sneu.Hij had nu een fietspad gevonden en een bordje met onze plaats dus die ging hij volgen. Ik vroeg waar hij was, maar hij heeft geen idee.
Dus vandaar mijn vraag over deze functie...
.. wel eens voor Mn werk een klant gehad die zn iPad gestolen was en kon hem zien waar hij zich bevond ( op dat moment op adam CS .. helaas in een trein je zag hem zo verplaatsen...