Ik merkte dat als je dubbelklikt op je tekstvak, hij direct groter wordt. Als je één keer klikt gebeurt het soms niet en soms wel. Bij langere zinnen wordt het bij mij weer klein.
Je kan het niet echt uitzetten helaas. De enige manier om het weg te halen is door er multimedia bij te zetten zoals een foto.
SinneJ
Geplaatst: 23-11-16 20:41
Ik vind het ook vreselijk vervelend... ik wil meestal helemaal niet zo opvallen en wanneer ik dan uitzonderlijk iets moet schrijven en dat is in zo'n koeienletters te zien krijg ik een inzinking
Merula123
Geplaatst: 23-11-16 20:41
Ik heb wel ergens een tip op internet gevonden: upload een 'foto' van een witte balk bij je bericht, dan worden de letters klein en niemand ziet het
Straks staat bij iedereen het fotoalbum helemaal vol met foto's van witte balken
Als je met de rechtermuisknop op de balk-foto drukt, kan je kiezen voor de optie "afbeelding opslaan als..." Ik kan de foto wel als link voor je neerzetten, misschien dat dat makkelijker is? http://i66.tinypic.com/a2bwhh.jpg
Laatst bijgewerkt door _Mirjam op 23-11-16 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Toch belachelijk dat je eerst een balk moet downloaden voor je iets normaals op fb kan plaatsten. Ik wil wel een klacht naar FB zelf sturen want ze zijn nu erg niet gebruiks vriendelijk.
Merula123
Geplaatst: 23-11-16 20:54
Iets wat ik net zelf bedacht heb als oplossing is een onzichtbaar teken gebruik om het aantal tekens aan te vullen. Dit maak je door ALT 0160 (op het rechter cijfervak) in te typen.