Ik wil een nieuwe telefoon, nu zag ik dat een gesealde iphone 6s een stuk goedkoper is dan een nieuwe. Zit er heel veel verschil in? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil natuurlijk wel ene telefoon die goed werkt en niet vast loopt of andere kuren heeft.
Geen ervaring met iPhone, maar ik heb wel een refurbished iPad gekocht een aantal jaren geleden en daarover ben ik meer dan tevreden. Het refurbish-proces houdt onder andere in dat het apparaat helemaal nagelopen wordt en eventuele beschadigde onderdelen vervangen. Het apparaat wat je krijgt functioneert als nieuw. Qua uiterlijke gebruikssporen; op mijn apparaat heb ik ze niet aangetroffen.
Mijn vorige iphone (de 4s) heb ik als ex-demo model gekocht, en daar heb ik 4 jaar lang plezier van gehad en daarna aan mijn moeder gegeven die er nog steeds heel blij mee is. Nooit problemen mee gehad, hij was nog als nieuw toen ik hem kreeg, inclusief de verpakking en accessoires en garantie, en toch een stuk goedkoper dan een nieuwe. Ik heb nu de SE gekocht toen hij net uit was, dus die was nog niet te koop als ex-demo of refurbished telefoon, maar ik zou het zo weer doen.