Crosley platenspeler; wie heeft hem?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Irisjeeh1999

Crosley platenspeler; wie heeft hem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-16 17:32

Hallo Bokkers,

Ik was gisteren in de Pistache in Zwolle en daar zagen we hele gave platenspelers; de Crosley platenspeler. Nu stuurde ik een foto naar mijn vriend en de vind ze erg gaaf. Dus ik ben van plan hem een kado te doen, maar voor ik er een aanschaf wil ik natuurlijk wel eerst weten hoe andere mensen het geluid vinden en of het wel een handig ding is, aangezien er nogal een prijskaartje aanhangt. Nu ben ik geen expert qua platenspelers en heb ik geen idee op ze goedkoop of duur zijn voor een platenspeler, ik weet alleen dat ik ze aardig prijzig vind haha. Dus, wat zijn jullie ervaringen?

Afbeelding

Heavenly (Armani x Aktion) ~ Together since 2014 <3

MarcoBorsato

Re: Crosley platenspeler; wie heeft hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 17:34

Als je echt een goede platenspeler zou willen, dan zou ik even verder kijken. Het is een voor een platenspeler een laag bedrag en het geluid is niet heel goed.

quera. Voor altijd en langer

Warme groet, Gerda

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-16 17:37

lieveli schreef:
Als je echt een goede platenspeler zou willen, dan zou ik even verder kijken. Het is een voor een platenspeler een laag bedrag en het geluid is niet heel goed.

Aha, ik weet toevallig dat je bij de crosley een aux-kabel kunt aansluiten om via je telefoon muziek te spelen. Zijn er meer van dit soort platenspelers, ook met zo'n koffer-look?

Heavenly (Armani x Aktion) ~ Together since 2014 <3

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:03

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 02:47

quera. Voor altijd en langer

Warme groet, Gerda

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 02:51

Wij hebben de 'luxe' versie van deze en daar zijn we zeer over te spreken. Prima (ouderweds) geluid komt er uit de speekertjes. En zelfs wat muziekkenners over de vloer gehad die het ook zeker niet tegen vonden vallen.

Life is a rodeo and all you have to do, is try to stay in the saddle!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie