Sims 2 opeens traag

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LisaFalco

Sims 2 opeens traag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-16 14:20

Sinds het hele pakket van de Sims 2 gratis gedownload kon worden, speel ik het vaker op mijn laptop. Dit is tot vandaag altijd zonder problemen gegaan, wel af en toe dat hij vasthing maar verder niet traag. Nadat ik de laptop dan even opnieuw deed opstarten kon ik weer gewoon verder spelen. Echter vandaag wil het allemaal niet meer. Het spel wordt telkens ontzettend traag, hangt echter niet vast. Dit is natuurlijk niet leuk spelen en na het opnieuw opstarten van de laptop (meerdere keren geprobeerd) werd het probleem ook niet verholpen. In het begin ging het dan steeds goed, maar na een tijdje kwam het probleem weer terug.

Ik heb zelf eigenlijk nooit gecheckt of mijn laptop wel de goede specificaties heeft om het spel te spelen. Ik heb daar vandaag eens naar gekeken maar daar snap ik niet zo heel veel van :=
Het gaat om een Dell inspiron N5010.

Dus bokkers, iemand tips hoe ik de Sims weer goed aan het draaien kan krijgen op mijn laptop?

Whitney (Lester X Jasper) Dressuur B+11 | Springen B+1 | SGW BB

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie