Probleem door IOS 10

Moderators: Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yentaah

Probleem door IOS 10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 10:24

Hoi,
Onlangs heb ik op mijn iPad en iPhone IOS 10 gedownload. Bij mijn telefoon is het goed gegaan, bij mijn iPad niet. Als ik met oortjes in, welk merk oortjes dan ook, naar iets wil luisteren hoor ik alleen geluid als ik hem op zijn allerhardst zet en ik hoef geen gehoorbeschadiging :) toen kwam er een nieuwe software-update, die het probleem zou moeten oplossen dus blijkbaar ben ik niet de enige geweest. Maaarrrr, het is nog steeds kapot. Volgend idee: apple klantenbalie. Je moet dan voor een gesprek eerst een kenmerkende code invoeren, zodat ze weten over welk apparaat het gaat. Prima. Weer een probleem: blijkbaar is mijn abbonement voor gratis technische service verlopen, en kan ik alleen nog maar aan hulp komen als ik het erbij zou kopen. Het zou allemaal opzich niet erg geweest zijn dat het niet goed werkt, maar ik zit op een iPad-school en moet regelmatig filmpjes o.i.d. kijken in een les en dan is het wel vervelend. Mijn volgende plan is de apple store, maar is er toevallig iemand met hetzelfde probleem? -O-

Dakota F12+1 / L1+4

milatje

Re: Probleem door IOS 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 10:35

Ik heb het probleem dat m'n geluid het af en toe niet doet.. Wat hier helpt is m opnieuw uit en aanzetten. Heb je dat al geprobeerd? :-)

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 11:22

Ja :)

Dakota F12+1 / L1+4

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 11:25

Alana. ♡

Emmaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 11:26

Heb je ook al een soft reset geprobeerd door de thuisknop en de uitknop tegelijk ingedrukt te houden tot het appeltje op je scherm komt? Dat heeft bij mij alle problemen met met iOS10 gefixt.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-16 11:34

Het resetten heeft ook niet gewerkt. Het gekke is, als ik hem dan op zijn hardst zet, kan ik hem voor 4 seconden op normaal volume zetten en dan hoor ik weer niks.
Joanieke: bedankt, ik ga het daar ook even vragen!

Dakota F12+1 / L1+4

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie