Informatieve CD's auto?

Moderators: Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dieltje

Informatieve CD's auto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 23:18

Hallo iedereen :)

Ik rij wekelijks heen en weer naar mijn ouders en zit dan een kleine anderhalf uur in de auto, meestal luister ik dan gewoon maar naar de radio want zo heel veel anders is er niet te doen tijdens zo'n autoritje..
Soms als de radio even geen muziek heeft maar mensen die gezellig aan het kletsen zijn denk ik''dit gaat helemaal nergens over'', dat is soms heerlijk maar ik vroeg mij af of iemand weet of er CD's zijn die een informatief verhaal vertellen. Ik ken natuurlijk de luisterboeken, maar waarom als je in de auto zit niet wat leren! :)*

Ik hoor graag of iemand iets weet?! Bijvoorbeeld een beetje leuk vertelde geschiedenisverhalen, ik noem maar wat ;)

In een caravan kan je alles doen, maar nooit tegelijk.

MarcoBorsato

Re: Informatieve CD's auto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 23:25

Zoiets als een podcast? Die zijn er echt veel. Ik PB je!

quera. Voor altijd en langer

Het is de waarheid

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:49

Podcasts inderdaad! Stuff you should know is een hele leuke en informatieve. Ladies who Lunch is echt een vrouwenpodcast waarin telkens een ander onderwerp centraal staat. Serial is een podcast waarin wordt verteld over een moordzaak (waargebeurd). Kun je je telefoon aansluiten op je autoradio? Dan kun je ze downloaden op je telefoon en dan via je telefoon afspelen :)

Dieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 16:12

Podcasts gaan downloaden dus maar en ouderwets branden op een schijfje! Bedankt :+

In een caravan kan je alles doen, maar nooit tegelijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie