Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Ik heb hem afgelopen Zaterdag aangevraagd, en mijn broer zei dat ik moest wachten met het aanvragen.
Die zei dat ie per post opgestuurd zou worden, en ik heb hem net maar aangevraagd en ik moet nu 5 werkdagen wachten!
masyo schreef:Op het moment dat je portering naar een andere provider aanvraagt, duurt het normaal gesproken ongeveer een maand voordat je nummer naar de nieuwe provider porteert. Voor particuliere klanten is de wettelijke opzegtermijn (bij huidige provider) een maand.
Als je het nummerbehoud hebt aangevraagd, krijg je vanuit je nieuwe provider een mail met daarin de datum dat het nummer porteert naar de nieuwe provider. Deze mail/document is ook je contract, is dus belangrijk!
Op de dag dat je nummer porteert naar de nieuwe provider ben je hooguit een paar minuten tot 10 minuten onbereikbaar.
Ik heb op de orderadministratie van een telecombedrijf gewerkt. Als je nog vragen hebt, hoor ik ze graag.
Siggislief schreef:masyo schreef:Op het moment dat je portering naar een andere provider aanvraagt, duurt het normaal gesproken ongeveer een maand voordat je nummer naar de nieuwe provider porteert. Voor particuliere klanten is de wettelijke opzegtermijn (bij huidige provider) een maand.
Als je het nummerbehoud hebt aangevraagd, krijg je vanuit je nieuwe provider een mail met daarin de datum dat het nummer porteert naar de nieuwe provider. Deze mail/document is ook je contract, is dus belangrijk!
Op de dag dat je nummer porteert naar de nieuwe provider ben je hooguit een paar minuten tot 10 minuten onbereikbaar.
Ik heb op de orderadministratie van een telecombedrijf gewerkt. Als je nog vragen hebt, hoor ik ze graag.
Dank je wel voor het uitleg.![]()
Ik heb inderdaad gisteren na het invullen van het lijstje een email binnen gekregen.
Dacht dat je vanaf dat je het aanvraagt tot de dag dat ie overgezet word helemaal niet bereikbaar bent.
Maar dat is gelukkig niet zo, alleen de dag zelf zo te lezen.