Benieuwd naar de LG G5 cam plus ervaringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Benieuwd naar de LG G5 cam plus ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:08

Even geleden heb ik kennis mogen maken met de LG G5, zonde cam plus. Ik ben helemaal verliefd geworden op de functies van de camera,en ik was wel erg benieuwd naar de cam plus, het opzetstuk die je achterop de camera kunt plaatsen.
Ik lees wat wisselende reviews, dus vandaar dat ik wel nieuwsgierig ben naar de ervaring van bokkers :D

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 13:17

Ik heb de G5 besteld in de periode dat je de cam plus module er gratis bij kreeg, maar ik heb de module nog niet binnen. Persoonlijk leek de extra batterij me de enige nuttige toevoeging, maar als de module me nog overtuigt, zal ik het laten weten. :P

Anoniem

Re: Benieuwd naar de LG G5 cam plus ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 14:32

Ok, en wanneer heb je die module besteld dan? :P Ik ben benieuwd, extra batterij vind ik ook we; weer handig.

MonaLieske

Re: Benieuwd naar de LG G5 cam plus ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:40

Ik heb de telefoon nu ongeveer een maand en heb toen direct de module aangevraagd. Ik kreeg afgelopen week een mailtje dat hij onderweg is.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 09:11

ondanks dat er lang niks geplaatst is toch maar even via dit topic. Als het goed is krijg ik vanavond na drie jaar samsung s3 mini ook een lg g5 (maar dan de SE). Bij het zoeken naar een hoesje kwam ik ook een hoesje tegen waar je als iemand belt het hoesje niet open hoeft te klappen http://www.smartphonehoesjes.nl/lg-quic ... titan.html

heeft daar iemand ervaring mee?