Ik zie veel topics voorbij komen over vreemdgaan, niet monogame relaties, vraag ik mij af of er ook mensen zijn die in een monogame relatie zitten met hun grote liefde. En die relatie kan heel pril zijn, of al jaren getrouwd. Dat maakt niet uit. Ik lees graag positieve berichten over relaties.
Ik heb zelf een relatie met iemand die voor mij de ware is, waar ik hoop mee te trouwen en kinderen te krijgen. Ik ben 24, hij is 27. Wij wonen nu een jaar samen en ik hoop de rest van mijn leven naast hem wakker te worden.
Ik kan best onzeker zijn als ik in de toekomst denk omdat je zo vaak hoort dat mensen vreemd gaan, je relatie ''normaal'' wordt en de liefde die je nu nog voor elkaar voelt weg is. Of dat je verliefd wordt op een ander, terwijl je nog in een relatie zit. En dan zeggen ze het is maar wat je ermee doet, maar toch. Ik zou enorm onzeker worden als mijn vriend verliefd wordt op een ander.. Hoe lang zijn jullie al samen en welke lastige momenten hebben jullie doorstaan?
Onze relatie is stabiel goed en we zijn ontzettend gelukkig! Lastige momenten hebben we nog niet echt meegemaakt ook nog nooit echt ruzie gehad (Wel meningsverschillen
) Dus ja ik kan wel zeggen dat dit mijn ware grote liefde is
. Over de toekomst hetzelfde als jij TS! ben alleen soms bang dat als een van ons overlijdt.. dan geloof ik niet dat ik ooit weer zo'n iemand vindt als hem.. (wel heel dramatisch klinkt het ?) 

(ik zeg niet wat
) wat enorme gevolgen had kunnen hebben, maar dat hebben we toen doorstaan ook al was onze relatie nog enorm pril.