Hoe google account van Youtube houden?

Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maureen95
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Hoe google account van Youtube houden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-16 14:01

Ja sorry de titel is niet helemaal duidelijk :(

Ik gebruik voor mijn Gmail gewoon mijn echte naam. Gmail is aan alles gekoppeld via Google maar mijn Youtubekanaal veranderd daardoor ook telkens weer terug naar mijn eigen naam terwijl ik die paardenliefde heb genoemd. Als ik dan een mailtje verstuur krijgen mensen dus mijn kanaalnaam te zien... Paardenliefde. Nou dat staat dus niet zo netjes als ik officiƫle mails moet versturen :+

Is er een manier waardoor ik mijn Youtubekanaal gewoon apart kan blijven noemen van mijn Gmail?

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:11

Ja dat kan.
Ik heb mijn e-mail adres (eigennaam@gmail.com), maar op youtube sta ik als lovebodin ofzo geregistreerd.

Misschien kijken of je je kanaal standaard op youtube kan zetten?

edit:
Citaat:
Standaardkanaal

Er is geen standaardkanaal voor dit account. Als je dit kanaal (XXX) als standaard wilt instellen, vink je het onderstaande selectievakje aan.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Casarell

Re: Hoe google account van Youtube houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 14:13

Als je op youtube op je eigen afbeelding klikt rechts bovenin, kan je je account alle namen geven die je wilt ;)
Wellicht deze ook veranderen naar je eigen naam? Of iets wat erop lijkt?

!!!...12 mei 2017 is 'Isn't She Special' (I'm Special De Muze x Orame x Zeus x Nimmerdor) geboren...!!!

Maureen95
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Re: Hoe google account van Youtube houden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-16 15:42

Yes! Gelukt :D Dankjewel!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie