Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb ook ooit de overstap gemaakt, en zou niet meer terug willen. Het is uiteraard even wennen, maar eigenlijk is IOS gewoon veel logischer ingedeeld, zonder onnodige extra's en een groot voordeel aan IOS is dat je niet overal apps voor hoeft te downloaden, het is van zichzelf al enorm compleet, en daardoor werken apps ook veel beter met elkaar samen. Een afspraak uit je email zet je bv met een klik in je agenda. En uiteraard heeft IOS leuke extra's als Siri (de assistent, waar je haast alles aan kan vragen, van het weer voor morgen tot het aanzetten van functies, het sturen van berichten, het aanmaken van herinneringen en het plannen van een route) en ook de Cloud is erg handig. Daarmee deel je je herinneringen en afspraken heel makkelijk met anderen. En via airdrop stuur je foto's en filmpjes gemakkelijk naar andere iphones zonder internet. Oh, en Facetime en imessage zijn handig, daarmee bel en sms je gratis (via wifi of 3g) naar andere iphones..

Het schijnt dat je door te jailbreaken wel meer ermee kan, tweaken ofzo, maar daar heb ik me nooit in verdiept, ik zie daar ook het nut totaal niet van in eigenlijk
Druif_01 schreef:Wat heeft de SE anders dan de S? Ik ben echt niet thuis in Iphone, maar dat moge duidelijk zijn
Dat hoeft ik met een android telefoon nooit, dat kan ik allemaal fijn zelf 
Pichu schreef:Druif_01 schreef:Wat heeft de SE anders dan de S? Ik ben echt niet thuis in Iphone, maar dat moge duidelijk zijn
SE is kleiner dan S.
Ik persoonlijk vind iOs veel fijner dan Android. Veel simplistischer en minder lag. Maar eigenlijk vind ik dat je Android en iOS niet kunt vergelijken. Het zijn 2 totaal verschillende apparaten met verschillende doeleinden.