Ik krijg alleen een neutrale achtergrond, andere persoon ziet mij dus wel maar omgekeerd niet. Ja ik krijg melding dat ik gesprek wil aannemen. Maar alleen een hoorntje geen beeld acceptatie. Normaal geen probleem maar gisteravond was beeld wel handig geweest ivm probleem oplossen. Was een interessante belcombinatie.
Ik hing aan de telefoon met kon helpdesk en had behoefte aan beeld wat er aan de andere kant gebeurde na drukken op knopjes en zo. Toen maar dus met alleen telefoon zonder beeld en veel uitleg kunnen doorgeven aan kpn wat de andere kant zag. Zelf zien was wel handig geweest.
Maar ik ben er misschien uit. Omdat ik geen smartphone heb en daar dus compleet onbekend mee ben lopen er dus dingen door elkaar. Ik ben er net achter gekomen dat ik dus wel communiceer met messenger via facebook. Maar messenger zelf niet heb. En beeldbellen kan wel met messenger alleen niet als je dat alleen via facebook doet. Dan kun je dus niet beeldbellen alleen met geluid. Vreemd maar waar.
Heb nu met wat geworstel messenger ook geinstalleerd, die dus meteen over de zeik ging en twee van de drie vrienden die ik heb waarmee ik sporadisch berichte stuur meteen is gaan beeldbellen. Oeps
was niet de bedoeling. En eenmaal bellen is niet meer kunnen stoppen. Heb ipad moeten uitzetten.
Heb een test gedaan met de juiste persoon en het lijkt te werken. Nu kijken hoe het in de praktijk werkt,