Gezocht: goede printer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dapnik

Gezocht: goede printer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-16 13:08

Ik ben op zoek naar een goede inkjet printer voor voornamelijk zakelijk gebruik (facturen ect printen), welke is goed (tot €100) en waarvan zijn de cartridges goed kwa aantal prints/prijs?

rien10

Re: Gezocht: goede printer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:15

Ga voor een HP zou ik zeggen. Weinig storing. Goede kwaliteit. Geen scheeftrekken. Cartridges overal verkrijgbaar.

Ik heb er twee en er komt nooit meer n ander merk hier.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 13:17

Waarom ga je niet voor een laser printer? Ik heb zelf een laser printer van Samsung en die bevalt zeer goed, print zowel zwart als kleur. In eerste aanschaf ietsje duurder maar dat verdient hij in de loop van de tijd gemakkelijk terug. De kwaliteit is ook een stuk mooier dan veruit de meeste inktjet printers.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 16:20

Ik had altijd het idee dat laserprinters meer voor groot verbruikers waren en dat ben ik niet. :)

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:48

Ach, wat is grootverbruik? Ik heb zojuist een nieuwe printer gekocht (ook een Samsung laserprinter met kleur en zwartwit). De reden om nu eens niet voor een inktjet te gaan, is dat ik juist niet heel veel print. En dan loop je ook weer het risico dat de cartridges indrogen. :+

Wat misschien nog een overweging voor je kan zijn (qua kosten) is om te kijken of je er ook "no-name" cartridges in kunt doen, of dat je vastzit aan de (duurdere) merkcartridges.
Ander puntje van aandacht: bij sommige printers kun je helemaal niks meer printen als één van de kleuren leeg is. Erg vervelend als je niet meer in zwart kunt printen wanneer geel op is (om maar iets te noemen)...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 22:52

Ik ben geen grootverbruiker. Als ik eens in de 5 maanden iets uitprint is het veel. Overigens kan ik je niet aanraden om van die goedkope toners erin te stoppen. Ik heb mijn printer daar bijna mee om zeep geholpen. Drum alles is vervangen, erg duur grapje. Ik betaal rond de €190 voor een complete set en daar doe ik jaren mee.