Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Over een paar weken kan de kleine zitten en dan houden ze zichzelf ook meer vast. Ik til mijn meisje 1 arm ze werkt nu zelf ok steeds beter mee
Verder heb ik een ringsling en een drager voor langere periodes tillen. Je moet vooral creatief denken
Storm schreef:milatje schreef:Er zijn ook bedden met deurtjes die tot aan het plafond zijn of zo goed als dicht zijn. Deze worden in de gehandicapten zorg nog weleens gebruikt. Als ze een ledikant koopt die met de zijkanten hoog genoeg is, zal de baby er niet uitvallen.
Klopt, maar waar koop je die?
Froukje schreef:Eigenlijk zou je voor zoiets een stapelledikant moeten hebben die ze op kdv's ook hebben. Het bovenste ledikantje is precies op de goede hoogte dat je met deurtje open zo je kind eruit schept.
Maar die zijn en niet goedkoop en je hebt een ledikant waar je totaal niets aan hebt omdat je alleen de bovenste gebruikt.
Storm schreef:Daphne__ schreef:Gisteren was er op tv iemand die zelf een deur in een box zette, zag er behoorlijk simpel uit!.. Weet alleen even niet hoe dat programma heet, gaat over mensen die een baby verwachten.
Ik ga zoeken welk programma dat was en dan kijken! Moet ook met een ledikant te doen zijn.
Storm schreef:Froukje schreef:Eigenlijk zou je voor zoiets een stapelledikant moeten hebben die ze op kdv's ook hebben. Het bovenste ledikantje is precies op de goede hoogte dat je met deurtje open zo je kind eruit schept.
Maar die zijn en niet goedkoop en je hebt een ledikant waar je totaal niets aan hebt omdat je alleen de bovenste gebruikt.
Daar heeft ze inderdaad ook aan gedacht maar de prijs hield haar tegen.
Hebben dus een dak en zijn met deurtjes en af te sluiten aan de buitenkant. Met andere woorden: kind kan er niet uit klimmen en ze zien er nog leuk uit ook.