Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ja de kans zit er dik in dat deze naar de sloop gaat want wie wil 'm nog. Denk ook niet dat ik er veel voor kan krijgen bij de sloop maarja, dat ik er geld op toe moet leggen weet ik wel. Ik ga er vanuit dat de kosten niet opwegen om het te laten maken, wie weet wat je weer bij de volgende apk aantreft. Ben intussen al aan het kijken naar een andere auto maar heb nog niet besproken met mijn vriend wat het budget gaat worden voor de nieuwe. Moet sowieso een automaat hebben en deze zijn maar beperkt te vinden. Ook vind ik het nu een stuk lastiger waar op te letten want nu vertrouw ik niemand meer...
Dus als iemand nog wat weet, dit zijn mijn eisen:
- automaat
- liefste een 5 deurs
- minimaal 1.2
- belasting maximaal 30 euro per maand
- budget denk tussen de 2500-3000
- liefst ook stuurbekrachtiging en airco maar dat hoeft niet zou wel fijn zijn
Armany schreef:Erg balen natuurlijk... ik kan niet in je financiële situatie kijken uiteraard, maar als wij hier een '95 corsa afkeuren i.v.m. rotte chassisbalken adviseer ik mijn klanten uit te kijken naar een nieuwe auto. Misschien is hij nu voor een redelijk bedrag nog wat op te knappen maar dat is waarschijnlijk géén garantie dat hij volgend jaar niet wéér zwaar afgekeurd zal worden.
Helaas kan het in bepaalde omstandigheden dus wel zo zijn dat die roest in één jaar is ontstaan, dat is momenteel veelvoorkomend bij dat type auto's rond dat bouwjaar.
Succes in ieder geval!
Diablo schreef:1350 Euro voor een Corsa uit 95?? Dat is echt veel te duur.
Ik zou deze weg doen en uitkijken naar een ander goedkoop autootje, die misschien wel even na laten kijken voordat je koopt.