Na een lang en vredig leven is er een einde gekomen aan mijn Oneplus One. Ik was hier altijd heel tevreden over, dus zoek nu weer zoiets. Helaas heb ik zelf echt nul verstand van dit soort dingen, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Ik zoek:
- stevige telefoon (liefst met dat harde/ moeilijk breekbare glas)
- een accuduur van langer dan 1 dag
- het liefst een wat groter formaat
- geen traag sloom haperend ding
- geen iPhone
- verder qua prijs tot 300 euro
De oneplus one is helaas niet meer te koop, anders had ik die zo weer gekocht. Verder las ik wat over de Huawei P8 Lite, maar die trekt blijkbaar krom? En de Samsung galaxy J5 heeft volgens de reviews een dramatische accuduur.
Help?
Groetjes Lieke
(hiervoor een Motorola Moto G gehad en die stuk laten vallen, enorm van gebaald want dat was ook een hele fijne telefoon!)
Motorola's draaien overigens ook stock Android. Samsung en HTC (en volgens mij ook Sony) draaien allemaal ook Android, maar leggen daar zelf een grafische interface overheen; maar in beginsel zijn het allemaal Android telefoons
) Ik vind het een prima telefoon. Voor dat geld kun je natuurlijk niet het beste van het beste krijgen, maar ik vind hem prima voor hoe ik hem gebruik (whatsapp, facebook, foto's maken, bokken, e.d.)