Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xxrossiexx schreef:Ik heb eigenlijk maar 1 tip, neem een vaatwasser met een bestek-lade. Dat werkt zoveel fijner dan een mandje.
Succes met zoeken, hopelijk kunnen andere bakkers jullie verder helpen!
truus1970 schreef:Ik had een miele, maar in onze nieuwe keuken zat een nieuwe aeg, maar wat mis ik mn miele, die was echt beter. Besteklade mis ik erg, ik legde bestek er altijd gesorteerd in, zodat ik met leeghalen zo klaar was, groot besrek als gardes en soepopschelepes deed ik bij de kopjes.
Mn nieuwe vaatwasser heeft zo'n *^€/¥€ bestekmandje, en hij doet het gewoon minder fijn dan de miele.
Laat mijn voorkeur duidelijk zijn.
.) Zoolgangster schreef:truus1970 schreef:Ik had een miele, maar in onze nieuwe keuken zat een nieuwe aeg, maar wat mis ik mn miele, die was echt beter. Besteklade mis ik erg, ik legde bestek er altijd gesorteerd in, zodat ik met leeghalen zo klaar was, groot besrek als gardes en soepopschelepes deed ik bij de kopjes.
Mn nieuwe vaatwasser heeft zo'n *^€/¥€ bestekmandje, en hij doet het gewoon minder fijn dan de miele.
Laat mijn voorkeur duidelijk zijn.
Bij onze AEG hadden we inderdaad vaak dat we van tevoren maar even alles afspoelden, omdat hij anders niet goed schoonmaakte... (dat ik wel eens dacht, dat ik het net zo goed meteen zelf kon afwassen.)
.
eens in de zoveel weken moet iets een rondje extra om echt schoon te worden, en in de 4 jaar dat we hier wonen heb ik 2 dingen na 2 rondjes alsnog met de hand moeten schrobben.