iCloud reservekopie terugzetten iphone 6

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rapunzelx

iCloud reservekopie terugzetten iphone 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 12:34

Voordat ik mijn iphone 6 ter reparatie wegbracht heb ik een reservekopie gemaakt. Ik heb hem net weer opgehaald en ben hem dus weer aan het instellen. Ik wil graag mijn iCloud weer terugzetten, zodra ik heb gekozen voor "zet iCloud reservekopie terug" moest ik mijn apple id inloggen. ging prima, totdat ik er kwam te staan "kies reservekopie". Je hoort dan een lijst te krijgen met de reservekopien die je hebt gemaakt via iCloud. Op een of andere manier krijg ik dit niet en blijft ie laden.

Hier ben ik gebleven. de pagina is blanco op "kies reservekopie" en het draaiende laden dingetje na.
Afbeelding

Hoort het zo lang te duren en ben ik gewoon ongeduldig? Kan ik mijn iphone nu ook gewoon instellen als nieuwe iphone en als ik klaar met het opnieuw instellen mijn iCloud alsnog terugzetten?

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 12:47

Ervan uitgaande dat er ook daadwerkelijk reservekopieen beschikbaar zijn, kun je deze ook achteraf terugzetten.
Je kan ook de IPhone eens herstarten en eventueel je internetverbinding (Modem) herstarten. Kan ook nog wel eens helpen. :)

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 12:51

odD_Fotos schreef:
Ervan uitgaande dat er ook daadwerkelijk reservekopieen beschikbaar zijn, kun je deze ook achteraf terugzetten.
Je kan ook de IPhone eens herstarten en eventueel je internetverbinding (Modem) herstarten. Kan ook nog wel eens helpen. :)

Ik ga eens proberen 'm te herstarten. Thanks! Als ik de reservekopie achteraf terugzet, zijn mijn foto's dan niet weg? Want daar gaat heet mij eigenlijk om :o

odD_Fotos

Re: iCloud reservekopie terugzetten iphone 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:04

Als de foto's nu nog op de telefoon staan, weet ik niet wat hij daar mee gaat doen. Volgens mij wordt dan alles overschreven. Denk dat het wel verstandig is om deze eerst even op een computer te zetten. (Met Kabeltje aansluiten en daarna via de verkenner naar de Iphone gaan, de foto's opzoeken en kopieeren naar de harde schijf van de computer)

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:08

Als jij fotos heb aangezet bij je reservekopie dan heeft hij daar ook een reservekopie van gemaakt. Heeft het herstarten geholpen?

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 13:35

iiSunshine schreef:
Als jij fotos heb aangezet bij je reservekopie dan heeft hij daar ook een reservekopie van gemaakt. Heeft het herstarten geholpen?

Het herstarten heeft geholpen. Ik heb mn iphone nu aangesloten op mn macbook. Ik doe nu een poging via Itunes ..

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:45

Dat klinkt al positief! ;)

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 20:30

Mooizo! Heb je het inmiddels kunnen oplossen?

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 21:07

Ik ben alles kwijt, heb letterlijk alles geprobeerd maar helaas. Foto's van mijn reizen zijn dus weg, op de foto's die ik op Facebook en mijn laptop had gezet na.. :\

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 19:46

Wat balen zeg TS! Tip voor nu, dropbox op je telefoon zetten. Wordt alles gesynchroniseerd als je hem opent en op wifi zet. Dat kan je via internet altijd overal inzien wat er verder ook met je telefoon gebeurd