Ik ben op zoek naar van die dingetjes waarmee je een boekenkast (of een vergelijkbare kast) kan vastmaken aan de muur. In verband met hoge plinten staan de kasten een cm of 3 a 4 van de wand af, gewoon een beugeltje vastschroeven wil dus niet.
Nu heb ik ooit bij een ikea kast een soort nylon bandje er bij gekregen (die ik uiteraard weggegooid heb) om op die manier een kast aan de muur te kunnen maken. Iemand enig idee wat ik bedoel en waar je die dingen los kunt kopen?
whoopylover
Geplaatst: 01-08-16 12:38
Ikea heeft vaak een "opruiming" stuk in het magazijn, daar kan je allerlei kleine dingen kopen zoals schroefjes etc. Misschien dat daar ook die nylon dingen tussen zitten, wie weet. Succes iig.
een iets langer beugeltje? Zo staat hij hier vast gewoon bij de bouwmarkt gekocht.
8nnemiek
Geplaatst: 01-08-16 12:48
Lijkt me prima zelf te maken met een paar schroefjes/spijkers en een touwtje, niet? Maar je kan ook gewoon L-vormige beugels kopen die wat langer zijn. http://www.pallets-kistenshop.nl/upload ... st-nkp.jpg Gewoon bij de bouwmarkt te koop
Foaly
Geplaatst: 01-08-16 12:56
Vaak heb je bij de Ikea ook zo'n balie waar je om allerlei schroefjes, moertjes, sleutels en dergelijke kunt vragen... anders daar even kijken of ze nog zo'n ding voor je hebben?