Hoe contactnaam verwijderen uit ipad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Hoe contactnaam verwijderen uit ipad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 21:09

Ik kom tussen de contacten op de ipad helaas nog steeds een contact tegen van mijn ex dat ik niet verwijdert krijg. Alleen wil ik deze wel heel graag weghalen. Omdat het namelijk naam en mailadres is van de persoon die hem heeft afgepikt van me op een nare manier.

Alleen wat ik ook doe, ik krijg alle contacten verwijdert behalve deze. Zowel naam weghalen als mailadres als contact verwijderen, het kreng letterlijk helaas blijft staan. Gekke is dat bij de instellingen deze persoon er niet bij staat. Maar bij de contacten blijft de naam staan. Er staat een grijzige cirkel met BN erin de rest heeft alleen een B

Wie helpt me van deze pijn af? ;(

8nnemiek

Re: Hoe contactnaam verwijderen uit ipad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 13:46

Zijn je contacten gedeeld met een ander apparaat? Met een iphone of imac bijvoorbeeld? Dan zou je het daar eens kunnen proberen. En anders misschien via de icloud, online?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-16 13:52

Nee mijn telefoon kan alleen bellen en smsen. Alleen is deze ipad geinstaleerd via icloud toen oude ipad gecrashed is vanwege backup.

alleen werkelijk geen idee hoe ik iets kan weghalen in icloud. Ik kan geen screenshot maken hoe het eruit ziet ipv de privacy van de naam. Maar het lijkt wel alsof de contactlijst deze naam heeft gekregen.

8nnemiek

Re: Hoe contactnaam verwijderen uit ipad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 14:01

Dat kun je doen via icloud.com
Daar kun je inloggen, en dan zie je een tabblad met contacten. Als hij daar tussen staat dan kun je hem daar hopelijk verwijderen.