Airco aan of uit werkt wel gelukkig maar blazer uit en off gebeurt niks, is ook niet indrukbaar. Dus best mogelijk dat ding dan kapot is? Is aan de buitenkant ook een deuk, kras en andere beschadigingen.
Ik ben al lang blij met een leenauto maar geen kia voor mij. Welke idioot heeft bedacht dat een mini achterruitje heel veel carroserie en mini spiegeltjes de rijvaardigheid en veiligheid bevorderen. Zie dat bij veel nieuwe autos nu, achterruiten worden steeds kleiner en de dode hoeken steeds groter. Zelfs de nieuwe fiat doblo is van overzichtelijk naar een ramp geworden.
Atos en transit zijn vierkant met grote ramen en grote spiegels, ik heb van mezelf al een dode hoek in rechteroog zit niet te wachten op,extra dode hoek.
Roosters dicht nog niet geprobeert, op benen was wel al gelukt maar lijkt wel of ie op de een of andere manier op de voorruit ook blijft blazen. Transit heeft ook zo n stand. Datis voor extra voorruit ontwasemen.
Mijn paps heeft een picanto en die wil niks anders mee. Maar ik kon kiezen deze of een polo. En daar kom ik niet met neus boven het stuur uit. Dan de kia dus maar.
Laatst bijgewerkt door karuna op 19-07-16 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt