Wiko smartphone eigenaren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Wiko smartphone eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-16 20:10

Ik mag me sinds gisteren de trotse eigenaresse van een (tweedehands) Wiko Rainbow met 4G noemen. Ik was op zoek naar een goed betaalbare telefoon die wel veel mogelijkheden heeft en waarvan de batterij redelijk lang mee gaat.

Zo werd mij dit exemplaar aangeboden en ik ben, omdat ik nog nooit van het merk had gehoord, eens gaan zoeken naar recensies. Deze waren wonderbaarlijk goed en positief, helemaal in verhouding tot de prijs van het toestel, dus ik heb de knoop doorgehakt en hem opgehaald.

Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe heel tevreden over ben! De batterij gaat zo'n anderhalve dag mee en dat is met mijn intensieve gebruik een prima prestatie. De telefoon is snel en alles wat erop moet zitten, zit erop. Ik ben daarom ook wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen met dit merk?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:21

Ik heb een wiko birdy. Prima ding! Zal morgen even uitgebreider reageren

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:36

Ik heb mijn Wiko Rainbow Jam nu een paar maandjes en ik ben heel tevreden.
Hij kan prima op tegen de duurdere merken in de familie. Camera is ook meer dan goed voor deze telefoon.

Kan me eigenlijk zo ook geen minpunt bedenken. Kijk er ook met veel plezier een filmpje op. Scherm is helder en mooi.

Dammie

Re: Wiko smartphone eigenaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:38

Deze kende ik nog niet. Klinkt als een goeie, voor wanneer je geen high end Phone voor veel euri wilt betalen. Kun je er ook een redelijk aantal appjes op Kwijt?

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:43

Qua apps kun je er prima wat op kwijt, ook kun je het geheugen uitbreiden. Intern heb ik 8 gb met een 8 gb kaartje erbij. Werkt perfect. Voor de 100,- heb ik er een meer dan perfecte telefoon aan.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:46

Klinkt goed. Mijn huidige doet het nog prima (even afkloppen) maar dit merk onthou ik voor het geval dat :)

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:55

Ik heb een Wiko rainbow 4g gehad, was er heel tevreden van maar hij is twee weken geleden gestorven ;-)... Ik was eens lomp :-)...

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 20:58

Ik volg, zit nu te kijken voor de WIKO Lenny 2 ook heel goedkoop, maar mijn iPhone is na 3,5 jaar helaas gestorven

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-16 09:12

Dat klinkt allemaal heel positief! Ik kan op de mijne maximaal een 32 gb sd-kaart zetten, maar dat is voor mij echt zat genoeg.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 13:42

Ik heb dus een Wiko Birdy 4G. Ik zocht ook een goedkope telefoon met 4G en redelijke camera.
Hij doet het prima! Heb hem nu een jaar ongeveer.
Had een tijdje geleden alleen last van dat m'n telefoongeheugen steeds vol was. Inmiddels heb ik ontdekt dat je cache geheugen af en toe moet wissen, dus nu niks meer aan de hand _O- _O-
Heb alleen wat barsten in mn scherm omdat ie al iets te vaak is gevallen :=

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 14:06

Ik heb net de Wiko opgezocht, nog nooit van gehoord! Ziet er eigenlijk best goed uit .. De Wiko U Feel leek me wel iets, maar zit helaas voorlopig nog vast aan mijn Z3 :=