Kampeerbus als trekauto, onderdelen gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

Kampeerbus als trekauto, onderdelen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 12:21

Hoi ondertussen hebben we VW Transporter T5 camper gevonden *\o/* ben er inmiddels een paar keer met de trailer mee weggeweest wat een heerlijk ding zeg _/-\o_

Weten jullie een winkel waar we accessoires ed kunnen kopen? Online zien we van alles maar zodra we de webshop mailen hebben ze niet wat we zoeken. Ben het rondmailen een beetje beu wil het liefst naar de winkel toe :o misschien weten jullie waar we wél terecht kunnen?? (behalve bij Reimo)
We zijn op zoek naar verduisterende rolgordijnen, een achtertent (voor openslaande deuren) en een zijtent die gemakkelijk tegen de auto te zetten is (dus niet met een luifel).

Ik kon op bokt verder niks over campers vinden

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 15-07-16 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast en modopmerking toegevoegd

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 12:55

In welke omgeving zit je? Ik had bij mijn camper een zijtent gekocht en dat was bij Theo Stet in Heerhugowaard. Ik zou toch gaan googlen en dan bellen of ze dat wat je zoekt in voorraad hebben. Wat voor indeling heeft jullie T5? Gaaf dat je iets naar je zin gevonden hebt hoor!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 13:38

De Wit in Schijndel.
Vroeger had je nog campercenter in Hasselt (B), maar die is er helaas niet meer.

MissYvette4u

Kampeerbus als trekauto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 23:41

Oh toch De Wit ja? Zijn daar geweest maar konden niks vinden. Nog maar een keertje wat uitgebreider kijken dan. Bedankt!

Dit is m! :

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Kampeerbus als trekauto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 23:53

Leuk om te lezen.
Moet zeggen dat mijn benzine trek auto 55 euro in wegenbelasting doet en wa verzekering 25 euro.
Mijn conclusie is dat hebben van 2 autos toch in meeste gevallen duurder is dan hebben van 1 auto (reparaties,onderhoud apk en afschrijving mee genomen).

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 04:18

Gaaf hoor! Veel plezier ermee!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 19:25

Ik heb deze vraag even gesplitst naar een nieuw topic op HTT, aangezien het nu om een kampeerauto vraag gaat en dit niet meer paard-gerelateerd is.

De Wit in Schijndel heeft veel onderdelen. Let wel op dat je niet de gewone kampeermarkt bezoekt maar het pand aan de overkant van de weg, daar hebben ze nu net de onderdelen. :)