Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HouVanUtopia schreef:Juist opzoek naar een kleine auto omdat we al een 1ste grote auto hebben dus wil een goedkoop wagentje doe me droog naar me werk brengt...
Hoorde juist dat de 1.0 van kia vrij pittig is sneller dan de 1.2 clio van vriend3n?
Heb al vaker in een ka gereden vind die fijn dat de pook wat hoger zit picanto geen rij ervaring mee. Als je de auto ziet zou je zeggen dat deze vrij stevig op de weg ligt?
En vind het opzich geen hele kleine auto's dat vind ik de upp lupo of synciento wel idd dat wil ik ook echt niet
Scum schreef:Ik heb een paar weken met een nieuwe Picanto moeten rijden omdat onze andere auto in de garage stond. Wat was ik blij dat dat ding terug mocht naar de garage!
Irritant gepingel voor van alles en nog wat, ging je over een heuveltje dan kwam hij met de onderkant aan de grond. En nog meer, ik heb het allemaal zo snel mogelijk vergeten.
Geen auto voor mij in ieder geval. Ford zijn altijd wel degelijke auto's, als je echt moet kiezen tussen die 2 dan zou ik voor de Ford gaan.