ideal belgië?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

ideal belgië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 20:47

hoi bokkers

Ik ilde net wat bestellen op een website die zegt zich op de nederlandse en de vlaamse markt te richten. echter kan ik enkel met ideal betalen nadat ik België heb geklikt.
Vor zover ik weet bestaat ideal echter niet in belgië.

Weet iemand wat mijn opties zijn? het betreft een product dat enkel bij hen te koop is.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 17:43

Er bestaat geen Ideal in Belgie inderdaad. Bancontact, maestro of visa zijn de meest gebruikte manieren van online betalen.
Het klinkt een beetje louche als ze de betaalmogelijkheden van hun klanten niet kennen :x

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 18:10

Rebel_Jits schreef:
Er bestaat geen Ideal in Belgie inderdaad. Bancontact, maestro of visa zijn de meest gebruikte manieren van online betalen.
Het klinkt een beetje louche als ze de betaalmogelijkheden van hun klanten niet kennen :x

Ik heb dit andersom ook wel eens gehad hoor ;) tot vorig jaar had ik als Nederlander ook nog nooit van bancontact gehoord. Dus als je gewoon ook denkt te kunnen versturen naar België, maar daar weinig klandizie hebt, kan ik me het foutje wel voorstellen.

Ts: ik zou even contact zoeken met het bedrijf. Stuur ze een mailtje met de situatie. Waarschijnlijk kun je dan het geld zelf wel overmaken. Is wel een grotere gok dan ideal, maar biedt een oplossing.

Zoe_97

Re: ideal belgië?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-16 18:47

Het is gewoon een bekend bedrijf van natuurlijk kattenvoer. Niets louche aan. Helaas geen antwoord op mijn mail gehad