Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

super handig. Programma's die je niet vaak gebruikt bijvoorbeeld. Voor donsdekens, of regenkleding (speciaal programma om de waterafstotende laag intact te houden), of zwemkleding om chloor eruit te wassen.
karuna schreef:Wat ik nog veel suffer vind aan de hele reclame is a het feit dat de man de vieze was aan vrouw geeft en niet even zelf de zooi erin gooit. Dat je de machine met je telefoon op stop moet/kunt zetten. Wat is daar nu de toegevoegde waarde van. De spullen moet je toch bij de machine erin doen.![]()
En ja ik sta ook wel eens met wat was nog. Kwestie van als hij net is gestart inschatten of water niet te hoog staat. Machine op pauze even wachten zooi erin en weer aanzetten.
En nee mij lijkt het ook niet handig om bij bv een 40 graden was iets met grasvlekken erin te gooien. Die doen het beter met even voorweken in koud water. Kan me niet voorstellen dat het erg fris is iets dergelijks bv kwartier voor einde er nog in te gooien dsn wacht dat wel op een volgende was of wordt het handwas,