Wat sla je op als je bij Google inlogt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Wat sla je op als je bij Google inlogt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 22:38

Ik kwam er zojuist achter dat iemand die ooit zijn mail had gecheckt via mijn mobiel nog ingelogt stond op Google. Heb mezelf uitgelogd maar bedenk mij nu ineens: Wat kan zij van mij zien? Komt mijn zoekgeschiedenis nu bij haar boven?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:41

Denk eerder dat haar zoekgeschiedenis bij jou naar boven komt. Maar verder geen idee wat ze van jou zou kunnen zien.

ruitje

Re: Wat sla je op als je bij Google inlogt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 22:42

Ik kon in haar mail :o maar verder niets gedaan en meteen uitgelogd. En nu denk ik poedersuiker had ik eerst dingen moeten wissen.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:44

Hopen dat je niet perongelijk via haar mail pikante mailtjes na iemand hebt gestuurd :+

Geen idee verder weet niet wat z'n Google account verder opslaat misschien in hun voorwaarden kijken?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 22:47

Ik heb zelf geen Gmail dus echt het enige wat mij dwars zit is of mijn zoekgeschiedenis nu Door haar terug te zoeken is. Ik zag het net pas en het is zeker een maand geleden dat ze haar mail bekeken heeft. Voel mij dan pittig in mijn privé bekeken :+

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:58

Staan er zulke erge dingen in je zoekgeschiedenis? :P

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:00

Was je alleen in Gmail ingelogd of in gehele Google account (of kan dat tegenwoordig alleen nog maar geheel via Google account, in Chrome? := ). Ik denk dat als jij ingelogd was in diegene's Google account in Chrome, dat in haar geschiedenis inderdaad ook jouw zoekresultaten te vinden zijn, alleen zal ze waarschijnlijk niet gelijk zien dat dat niet van haar is. Nouja, tenzij er heel opvallende dingen tussen staan waarvan ze denkt *huh... heb ik dat opgezocht* :'). Waarschijnlijk gaat ze toch nooit terug kijken in de geschiedenis.