Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Santigo_ schreef:Goed, een paar weken geleden, ik gok een maand ongeveer, heb ik een nieuwe telefoon gekocht. Het scherm van mijn iphone5 zat onderin de hoek los en aangezien ik ze nog wel eens uit mijn handen laat vallen vond ik het tijd voor wat nieuws. Ik heb een sim only abonnement wat nog tot oktober volgend jaar loopt en zolang moest de vervanger dus mee gaan. Vanwege een beperkt studentenbudget wilde ik het liefst niet meer dan €200 uitgeven.
Op naar de mediamarkt na wat research op internet, maargoed, ik ben hier nog altijd afhankelijk van de voorraad die zij hebben. Medewerker adviseerde me mijn miskoop, de LG G3S. Oke, telefoon mee naar huis, geïnstalleerd, mijn apps erop gezet en het leek allemaal goed te gaan. Tot 2 weken later, hij wordt steeds langzamer, terwijl ik er al zo min mogelijk op heb staan qua apps, foto's e.d. Tegenwoordig hangt hij regelmatig een hele tijd vast, sluit apps gewoon ineens af, ik kan vaak niet eens bellen want dan hangt hij zichzelf op.
Kortom, erg frustrerend! Ik heb gisteren LG een bericht gestuurd hierover via fb, ben nog de reactie aan het afwachten. Zitten er op bokt misschien nog handige techneuten die een oplossing hiervoor weten? Nog meer apps eraf gaat gewoon niet, dan houd ik een lege telefoon over.

So far mijn budget oplossing. Ik ken genoeg mensen die prrrrrima met zo'n Huawei of LG toestel kunnen, maar ik denk dat als je zo'n toestel gewoon echt veel gebruikt, het gewoon niet afdoende is. Ik zit in ieder geval hele dagen met mijn telefoon in m'n hand; werkmail, Facebook, online shoppen, foto's maken, filmpjes bewerken, bokken
und so weiter.