Iphone geen simkaart?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Iphone geen simkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 22:45

Hee,
Ik heb vandaag elke keer geen verbinding of mijn simkaart maakt geen contacr. Probleem van mij? Of hebben mensen bij KPN het, of met iphone? :)
Ik ga hem morgenochtend er uit halen, schoonmaken en in doen. Ben benieuwd of het wil. Heb het al eerder gedaan maar niet schoon gemaakt.

Brainless

Re: Iphone geen simkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:49

Hier geen problemen met I-phone's (4 stuks) en KPN

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:50

Ik heb dit probleem met m'n oude iPhone gehad: dit is een veelvoorkomend 'symptoom' van een defecte accu of een accu die het zeer binnenkort gaat begeven. Kun je laten repareren, maar voor dat geld kun je net zo goed een nieuwe kopen. :)

Hoop voor je dat hij het morgen weer gewoon doet, maar ik acht de kans klein, helaas.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:54

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 22:55

Bunn schreef:
Ik heb dit probleem met m'n oude iPhone gehad: dit is een veelvoorkomend 'symptoom' van een defecte accu of een accu die het zeer binnenkort gaat begeven. Kun je laten repareren, maar voor dat geld kun je net zo goed een nieuwe kopen. :)

Hoop voor je dat hij het morgen weer gewoon doet, maar ik acht de kans klein, helaas.

Nee de accu is niet aan het begeven;
Vaak is het dat de iphone "bevriest" bij het zoeken naar verbinding (zowel sim als provider) waardoor de accu heel snel leeg gaat.

Daarnaast kost en nieuwe accu incl inzetten ca 30-40E.
Voor 15-20 E heb je een originele incl gereedschap (en gebruiksaanwijzing) om zelf de accu te vervangen.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 23:54

Zoiets. Het is drie jaar geleden, vergeef me. :P

Het hangt in ieder geval samen (waardoor je uiteindelijk met een stukke accu zit), probleem is alleen dat je de (technische) oorzaak van dat 'bevriezen' moet herleiden. Mijn oude iPhone is toen terug geweest naar Apple, maar daar konden ze niks meer aan doen voor een (in mijn ogen) normale prijs. Hence dat ik toen een nieuwe heb gekocht. :j

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 08:24

Bedankt! Ik heb dat gisteren geprobeerd, opnieuw opstarten en alles. Werkte niet alleen de sim helemaal schoonmaken werkt voor nu wel. Ben benieuwd of het vaker gebeurt dan ga ik kijken voor 'n nieuwe sim.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 08:33

Iemand anders sim even proberen of die wel werkt?