Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gewoon een trekhaak (laten) monteren en er kan een fietsendrager op dan kun je ook overwegen om een aanhanger met huif te kopen als je naar braderiën gaat. Stuk goedkoper in aanschaf, onderhoud en geen wegenbelasting.Silly1972 schreef:kan je niet gewoon een trekhaak op jullie auto plaatsen?
Ben je een heel stuk goedkoper uit kost ongeveer 350 euro
ElineS schreef:Je kan de auto gewoon op naam zetten zonder rijbewijs, dat mag. Vroeger had je daarvoor een uitreksel van het bevolkingsregister nodig van de gemeente. Of nouja vroeger, paar jaar geleden nog haha. Maar nu voldoet een paspoort gewoon.
Enige is dat sommige verzekeringen je dan niet aan willen nemen, vooral de goedkopere verzekeringen niet. Univé geloof ik wel. Daar moet je dan even naar informeren.
bigone schreef:Is het geen optie om zelf je rijbewijs te gaan halen?? Niet banketstaaf bedoelt hoor maar ik heb net in mijn omgeving twee gevallen gehad waardoor vrouw alleen verder moest en die hadden geen rijbewijs. De één heeft het bijltje er bij neer gegooid, paarden verkocht, huis moest verkocht en ze woont nu in een appartementje. De andere (jong weduwe helaas) heeft meteen een spoedcursus rijbewijs halen geregeld en kan nu alles zelf. Dit waren vrouwen die voor alles afhankelijk waren van de partner met rijbewijs en door omstandigheden gedwongen werden beslissingen te nemen. Jij hoeft dat niet maar dat stukje zelfstandigheid kan ooit goed van pas komen.
LadyMadonna schreef:Staat ooit wel in de planning, maar daarvoor moet eerst ea overwonnen worden, doet er verder niet toe, maar heb ik niet vandaag of morgen, laten we het daarop houden