Gopro vast met zwemmen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gopro vast met zwemmen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:39

Hallo!

Ik ga morgen met mooi weer waarschijnlijk even zwemmen! Nu is het tof om even een video of foto's te maken met mijn actioncamera.

Helaas heb ik geen selfiestick of 'dobber' waar een gopro op bevestigd kan worden. Dus ik heb nu de keuze:
- gopro bevestigen op een creatieve manier.
- gopro thuis laten.

Ik heb zelf een shoulderharness die ik eventueel mee kan nemen. Al zit hij dan niet goed stil op mijn schouder.. en dan kan ik geen foto's van mezelf zwemmend maken.
Daarnaast heb ik een rijcap waarop een gopro kan, maar zwemmen met een cap is wat awkward..

Hebben jullie nog creatieve ideeën? Ik heb nog 1 sticker om op een 'helm' te plakken waar de gopro op kan. Dus daar kan ik eventueel wat mee.

Nu had ik zelf het idee om die sticker op een polsbeschermer van het skaten te doen.
Maar ik twijfel:
- of de sticker op de stof blijft zitten.
- of de beschermer (klitteband) blijft zitten als het een tijd in het water zit.
- of het wel fijn zit als zo'n 'stoffen' beschermer helemaal nat is.

Vandaar dat ik op zoek ben naar meer creatieve ideeën!

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Gopro vast met zwemmen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:43

Geen idee of je naar een bad gaat of in de natuur gaat zwemmen, maar een bad lijkt mij veiliger om je gopro mee naartoe te nemen (aangezien je m niet wilt kwijtraken in de blub..)

De stickers werken prima met water maar dan moeten ze niet al jaren oud zijn omdat dan de rek er een beetje uit gaat.

Heb je niet nog een soort halve bezemsteel waar je de sticker op kan bevestigen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 21:45

Ik ga (helaas) in buitenwater zwemmen. In een bad neem ik hem gewoon mee omdat ik er bij verlies makkelijk achteraan kan duiken!

Stok zou een idee kunnen zijn! Als ik hem vast kan krijgen aan mijn arm.. := even kijken of we zoiets nog hebben!
Bedankt voor die tip :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 22:25

Heb je niet nog ergens zo'n bandje liggen? Ik heb m'n GoPro hier even niet liggen maar volgens mij moet je die op één of andere manier wel aan die behuizing vast kunnen maken...
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 08:29

Warboel schreef:
Heb je niet nog ergens zo'n bandje liggen? Ik heb m'n GoPro hier even niet liggen maar volgens mij moet je die op één of andere manier wel aan die behuizing vast kunnen maken...
[ Afbeelding ]

Heb ik wel liggen! Top idee!

Kan ik wel vastmaken bij de punten waar de schroeven, waar je camera mee vast wordt gezet, normaal doorheen zitten!
Top!!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 08:34

Desnoods een ballon opblazen en eraan knopen? Hoef je hem tenminste niet op te duiken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 08:39

Je hebt officiele drijvers voor sleutels en zo bij watersport winkels. Maar hoe te bevestigen geen enkel idee ervan sorry

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:56

ik heb gewoon zo'n go pro head strap.. gebruik m op mijn cap of gewoon op het hoofd

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 13:58

De winnende oplossing :P
Afbeelding

@Karuna, die gaat er idd nog komen! Maar kon hem helaas niet meer in 1 avond bestellen voor de volgende ochtend :P

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:02

Van die wii bandjes zodat je controller nooit door de tv vloog! Die blijven zelfs zitten als je in de achtbaan gaat dus zwemmen gaat dan ook wel lukken!