ook wil ik de vorige kopie weg hebben want die was ook echt enorm groot. Die kan ik er alleen niet afhalen en nergens staat 'maak reservekopie' oid.
Kan iemand het ophelderen voor me?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xniieeenke schreef:Halverwege mei was de laatste en wil nu wel graad weer. Alleen is hij te vol (ik gooi er foto's af).
ook wil ik de vorige kopie weg hebben want die was ook echt enorm groot. Die kan ik er alleen niet afhalen en nergens staat 'maak reservekopie' oid.
karlli schreef:xniieeenke schreef:Halverwege mei was de laatste en wil nu wel graad weer. Alleen is hij te vol (ik gooi er foto's af).
Misschien helpt het om duidelijk uit te leggen wat nu het probleem is, je tekst is niet te begrijpen zo
kiwiwitje schreef:Maak reservekopie kun je vinden door naar instellingen te gaan, naar icloud en daar naar reserve kopie(bijna onderaan)
Als je in het zelfde kopje op ''Opslag'' klikt. kun je daar op je reservekopie klikken, Onderaan staar verwijder reservekopie.
Overigens kun je opslaggeheugen bijkopen.