Ik werk sinds een halfjaar in de thuiszorg en ga van cliënt naar cliënt op de fiets. Ik maak zo aardig wat kilometers op een dag! Ik ben net afgestudeerd en gebruik momenteel nog mijn oude studentenfiets... Opzich doet hij nog prima zijn werk maar hij begint wel wat af te takelen en eigenlijk ben ik gewoon toe aan wat beters.
(sorry oud fietsje
)Nou vraag ik me af of er nog meer bokkers zijn die veel fietsen en wat voor fiets (merk/type) jullie aanbevelen!
Ik heb online al wat 'onderzoek' gedaan en heb een aantal fietsen gevonden die mij aanspreken, die ga ik vanmiddag even bekijken in de fietsenwinkel en waarschijnlijk ook even een testritje maken. Maar adviezen uit de eerste hand zijn zeer welkom

Waar ik naar wil kijken:
- Gazelle miss grace 3
- Gazelle Puur NL
- Gazelle heavy duty NL
(dat het allemaal Gazelles zijn is echt puur toeval, sta ook open voor andere merken)
Als iemand toevallig een van deze 4 fietsen heeft ben ik heel benieuwd hoe ze bevallen!
Maar alle tips zijn welkom.
Bedankt alvast!

Ik vind dit zadel ook erg lekker zitten, maar m'n moeder en vriend vinden het helemaal niks! Hij is erg smal en keihard maar je kan natuurlijk altijd een ander erop laten zetten.
Maar volgens mij heb je ze ook wel met dichte kettingkast, maar dat weet ik niet zeker. Ik wilde een nieuwe fiets, en toen had de tweedehandsfietsenwinkel deze staan en heb ik die gekocht zonder verder te zoeken haha
veel fiets plezier en goed op slot zetten dat ze hem Niet