Ik heb een probleem met mijn huawei Y530, namelijk dat ik te weinig ruimte zou hebben op m'n telefoon. Ik had dit al eerder met mijn kleine sd kaart die je standaard krijgt ookal waardoor ik een grotere heb gekocht van 16GB. Dat ging een tijdje prima maar nu krijg ik weer telkens die melding dat mijn geheugen/opslagruimte bijna vol zit Nu kan ik ook geen apps meer downloaden of updaten. Ik heb dus 16GB maar als ik bij opslag kijk bij instellingen dan staat er:
- Totale ruimte: 14.45 GB - Beschikbaar: 14.06 GB.
Dit lijkt mij voldoende om apps te downloaden ect. Ook heb ik best weinig apps erop staan en foto's zet ik vaak over naar mijn laptop en verwijder ze daarna van m'n mobiel. Alle apps die naar mijn SD-kaart kunnen heb ik daarheen gezet zodat er wat ruimte kwam bij interne opslag want daar staat:
- Totale ruimte: 1.86 GB - Beschikbaar: 821 MB
Pffft, hopelijk is er iemand die me hiermee kan helpen! Alvast bedankt, groetjes van Robin.
Ik kan p mijn huawei aangeven waar wat moet worden weggeschreven. Zo kun je je interne geheuge ontzien want daar zal het probleem ook zitten, niet de sd card
RobinMe
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-16 08:03
chocobroodje schreef:
Ik kan p mijn huawei aangeven waar wat moet worden weggeschreven. Zo kun je je interne geheuge ontzien want daar zal het probleem ook zitten, niet de sd card
Hoe kan ik dat doen?
Laura_x_
Geplaatst: 22-05-16 13:16
Sommige apps worden geïnstalleerd op je interne geheugen en dit is inderdaad zo 'op' Je kunt per app instellen waar de gegevens op worden opgeslagen: SD of intern. Met foto's kun je precies hetzelfde doen, maar dan voor alle foto's tegelijk. Opslaglocatie veranderen naar 'sd kaart' ipv 'intern geheugen'. Let wel, sommige apps kunnen niet op de sd kaart en moeten op het interne geheugen!